تاریخ انتشار: 1395/07/23 16:27
کد خبر: 255755

رونالدو: من بهترین بازیکن دنیا هستم

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید شک ندارد که در میان فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا بهترین است و با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیتش دوباره به اوج برگشته است.
 رونالدو: من بهترین بازیکن دنیا هستم

، دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بعد از انتخاب شدن از سوی کاربران سایت‌های اینترنتی نشریات مارکای اسپانیا و گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، بهانه دیگری به کریستیانو رونالدو داد تا خودش را بهترین بازیکن دنیا بنامد.

رونالدوی 31 ساله که فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را به ترتیب به همراه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال فتح کرد، به نشریه گاتزتا گفت: به نظر خودم من بهترین بازیکن دنیا هستم و هر روز سخت تلاش می‌کنم تا به هدفم که تبدیل شدن به قوی‌ترین بازیکن دنیاست، برسم. البته این دیگران هستند که باید در مورد من قضاوت کنند. من همیشه خواسته‌ام سطح بازی‌ام را ارتقا دهم. من بسیار باانگیزه هستم و باور دارم که این انگیزه دلیل اصلی موفقیت‌هایم در زمین بازی بوده است.

رونالدو فصل جاری را ناامیدکننده شروع کرده و در واقع این فصل از نظر گلزنی بدترین فصل بازیگری او از بدو ورودش به رئال مادرید بوده است. به نظر می‌رسد که او هنوز نتوانسته ناآمادگی را که ارمغان مصدومیتش در فینال یورو 2016 بوده است، پشت سر بگذارد، اما خودش نظر دیگری دارد.

وی تأکید کرد: من در فینال یورو ضربه سنگینی خوردم و به خاطر آن دو ماه و نیم خانه‌نشین بودم، اما الان حالم بهتر است. من دوباره دارم بهترین بازی‌هایم را انجام می‌دهم. آماده‌ام تا از یک فصل تماشایی دیگر لذت ببرم.

رونالدو و یارانش فرداشب (شنبه) در هفته هشتم لالیگا برای پایان دادن به سه تساوی پی‌درپی‌شان در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، از ساعت 22:15 به وقت تهران میهمان رئال بتیس خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dared

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال آماده تمدید قرارداد رونالدو تا 2021