تاریخ انتشار: 1395/07/30 15:16
کد خبر: 254155

ملوان می تواند با پشتیبانی طرفداران صعود کند

بیش از ۱۰ بازیکن ملوان رفته اند و این تیم بسیار جوان شده و بنده تا به حال چند بار گفته ام که تیم ملوان نیاز به زمان و تمرینات بیشتری برای رسیدن به سطح فنی بالاتر دارد.
ملوان می تواند با پشتیبانی طرفداران صعود کند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بهمن صالح در پاسخ به این سوال که آیا تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت توانایی صعود به لیگ برتر را دارند یا خیر پاسخ داد : سپیدرود خیلی خوب نتیجه گرفته، بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد و من می بینم که هشت تا ده هزار تماشاگر هم برای دیدن مسابقات سپیدرود به ورزشگاه می روند و قوت قلب بازیکنان و حامی اصلی آن ها هستند و می توانند صعود کنند.

ملوان البته شرایط دیگری دارد. بیش از ۱۰ بازیکن ملوان رفته اند و این تیم بسیار جوان شده و بنده تا به حال چند بار گفته ام که تیم ملوان نیاز به زمان و تمرینات بیشتری برای رسیدن به سطح فنی بالاتر دارد.

اما کادر فنی ملوان تلاش بسیار می کنند و آمادگی بازیکنان و هماهنگی آن ها افزایش پیدا کرده و می بینیم که ملوان فوتبال خوبی مقابل نساجی قائم شهر انجام داد. ملوان حتما در نیم فصل دوم بهتر و قوی تر می شود و این تیم می تواند با پشتیبانی طرفداران ملوان صعود کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dav6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعداوی: امیدوارم ساسان انصاری روند خوبش را ادامه دهد