تاریخ انتشار: 1395/08/05 17:50
کد خبر: 252931

فولاد خوزستان سخت گل می‌خورد/ تعطیلات لیگ برتر به سود استقلال تمام شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال تنها تیمی بود که از تعطیلات لیگ برتر به خوبی استفاده کرد.
فولاد خوزستان سخت گل می‌خورد/ تعطیلات لیگ برتر به سود استقلال تمام شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد زرینچه در مورد دیدار روز پنج‌شنبه تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در سه هفته اخیر شرایط خوبی پیدا کرده است. بازیکنان با 3 پیروزی اخیر از لحاظ روحی و روانی به وضعیت مناسبی رسیده‌اند اما فولاد تیمی است که سخت، گل می‌خورد. تیمِ نعیم سعداوی شکل و انسجام پیدا کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم در وهله اول بازی خوبی را شاهد باشیم. استقلال روند خوبی را در پیش گرفته اما هنوز هم برای رسیدن به بلوغ تاکتیکی، کار دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: تعطیلات لیگ برتر به سود استقلال تمام شد. استقلال تنها تیمی بود که از تعطیلات لیگ برتر به خوبی استفاده کرد. همچنین کارلوس کی‌روش از بازیکنان استقلال در بازی‌های اخیر تیم ملی استفاده نکرد که این مسئله باعث شد ملی‌پوشان استقلال، خسته به باشگاه خود برنگردند. در واقع استقلالی که در ابتدای فصل آماده نبود، در تعطیلات آماده شد.

زرینچه در پایان، در پاسخ به این سؤال که آیا نگران تکرار اتفاقات دیدار استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در دیدار روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که رخ می‌دهد، باید در چارچوب قانون رخ دهد. فکر نمی‌کنم اتفاقاتی مانند دیدار هفته گذشته پرسپولیس را شاهد باشیم. مطمئنا اگر قانون را اعمال کنیم، هیچ کسی آسیب نمی‌بیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daw9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جهانیان به شایعات جدایی از استقلال