تاریخ انتشار: 1397/02/08 19:31
کد خبر: 150079

گرشاسبی: تکلیف ویدئو جنجالی مشخص خواهد شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: کمیته انضباطی این باشگاه به زودی در خصوص ویدئوی جنجالی محسن مسلمان و مترجم برانکو تصمیم گیری خواهد کرد.
گرشاسبی: تکلیف ویدئو جنجالی مشخص خواهد شد

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص تلاش های باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت این باشگاه به جهت حضور در نقل و انتقالات تابستانی گفتک تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا بتوانیم این محرومیت را از پیش رو برداریم. اگر می خواهیم جلوی بسته ماندن حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات را بگیریم به معنای جذب بازیکن جدید هم نیست چون این اتفاق زیر نظر کادر فنی رخ می دهد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرونده های متعددی را در فیفا داشتیم و تلاش شده بود آنها نسبت به برنامه های حقوقی باشگاه بدبین شوند. رفت و آمد و تلاش های زیادی داشتیم تا این بدبینی را برطرف کنیم. خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم و امیدواریم محرومیت پرسپولیس لغو شود.
وی در خصوص اینکه به نظر می رسد ایوانکویچ از اتفاقات حاشیه ای باشگاه ناراحت و نگران است تصریح کرد: باشگاههای بزرگ حاشیه های بزرگ هم دارند. باشگاه پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا من نمی خواهم بگویم برخی ها هدفمند و برخی ها هم از روی دوست داشتن نسبت به برخی مسائل نقد دارند. به هر حال تلاش می کنیم جایگاه پرسپولیس را بهبود ببخشیم.
گرشاسبی درباره ویدئوی جنجالی منتشر شده توسط محسن مسلمان که طی آن مترجم برانکو ایوانکویچ الفاظ ناشایستی را بکار برده بود گفت: من از این موضوع واقعا عذرخواهی می کنم. بدون شک ظرف دو سه روز آینده کمیته انضباطی باشگاه تشکیل جلسه می دهد و در خصوص این موضوع تصمیم گیری می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db5lw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت تمدید قرارداد سرخ پوشان / خیز پرسپولیس برای حفظ وحید امیری