تاریخ انتشار: 1397/01/20 13:37
کد خبر: 152907

نصرالله درفشی : برابر استقلال جنوب مستحق شکست نبودیم ، برای صعود میان بازیکنان همدلی موج میزند

نصرالله درفشی : برابر استقلال جنوب مستحق شکست نبودیم ، برای صعود میان بازیکنان همدلی موج میزند

نصرالله درفشی بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت:

اوضاع خوبی داریم، بعد از بازی برابر استقلال جنوب تهران که نتیجه ضعیفی کسب کردیم برای کسب سه امتیاز بازی این هفته برابر اروند خرمشهر هم قسم شده ایم، برای صعود به لیگ یک میان بازیکنان همدلی وجود دارد و در شرایط خوبی به سر میبریم.

در بازی برابر استقلال جنوب، نیمه اول در اختیار ما بود، تیم حریف موقعیت جدی هم روی دروازه ما ایجاد نکرد، حفظ توپ خوبی را انجام دادیم و از بالا پرس را در دستور کار قرار دادیم، متاسفانه در نیمه دوم شرایط به گونه ای رقم خورد که روی دو ضد حمله گل خوردیم، خوشه طلایی عملکرد خوبی داشت و حق ما باخت در این مسابقه نبود، تیم به این شکست نیازمند بود زیرا احساس میکنم بعد از چند هفته نتایج مطلوب، غرور بین بازیکنان ایجاد شده بود انشاالله شکست هفته گذشته را با پیروزی برابر اروند جبران میکنیم.

شرایط جدول به گونه ای است که تا روز آخر نمیتوان تیمی را مدعی دانست، با توجه به بازی های خانگی که در پیش داریم شرایط ما و استقلال جنوب در ادامه بهتر است، برابر گیلانمهر و مقاومت در خارج از خانه بازی داریم، برای صعود باید تا هفته های پایانی جنگید، هر تیمی که از بازی های خانگی نهایت استفاده را برد، گزینه اصلی صعود می باشد، با برد برابر اروند خرمشهر و نفت امیدیه در زمین خودمان و کسب یک امتیاز از فومن گزینه اول صعود خواهیم شد.

دوست دارم که هواداران با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند چرا که این تیم ماندگار و متعلق به شهر ساوه است اما بازیکنان روزی از تیم خواهند رفت و با یاری خدا و تلاش بازیکنان دل آنها را شاد خواهیم کرد، در خرمشهر از نظر فوتبالی اذیت شدیم ولی علی رغم انجام یک بازی خوب از اروند شکست خوردیم.

تا حدودی ار اروند خرمشهر شناخت داریم بازیکنان آن هم شهری بنده هستند که روی زمین فوتبال بازی میکنند و اجازه این سبک بازی را به آنها نخواهیم داد، با آنالیزی که آقایان عاشوری و کرمانی مقدم انجام داده اند با به کارگیری تاکتیک مناسب به آنها ضربه خواهیم زد.

امیدوارم تیمی که شایستگی صعود را دارد به آن دست یابد و حق تیمی ضایع نشود، دوست دارم لطف خدا شامل حال ما شود و به لیگ یک صعود کنیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddxdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهمن فرازمند : در شرایط آرمانی قرار داریم ، فدراسیون بر بازی ها نظارت بیشتری داشته باشد