تاریخ انتشار: 1402/05/02 14:30
کد خبر: 2131

کین‌-بایرن‌ جدی‌تر از همیشه

مالک تاتنهام در مورد هری کین بیانیه‌ای را منتشر کرد که باعث امیدواری بیشتر بایرن‌مونیخ برای خرید این بازیکن شده است.

کین‌-بایرن‌ جدی‌تر از همیشه

 در روزهای اخیر اتفاقاتی در لندن و باشگاه تاتنهام درباره هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس رخ داده که مورد علاقه بایرن‌مونیخ است.

جو لوئیس، مالک تاتنهام به دنیل لوی، رئیس باشگاهش، اعلام کرده است که فقط دو سناریو برای هری کین باید وجود داشته باشد. یا کین قراردادش را که سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود تمدید کند یا او فوراً فروخته شود. بنابراین جدایی هری کین در تابستان جاری بسیار متحمل است.

رد هر دو پیشنهاد بایرن از سوی لوی

بایرن با دو پیشنهاد اولش برای کین کار سختی برای متقاعدکردن لوی داشت و در حال حاضر در حال آماده‌سازی پیشنهاد سوم است. انتقال ۱۱۵ میلیون یورویی هری کین به بایرن‌مونیخ روزبه‌روز جدی‌تر می‌شود. گفته می‌شود این بازیکن ۳۰ ساله قبلاً اعلام کرده است قراردادش را تمدید نمی‌کند و می‌خواهد به بایرن برود. ظاهراً کین قصد دارد فوتبالش را در بوندسلیگا تمام کند و بازنشسته شود.

پیش از این گزارش شده که بایرن‌مونیخ، مهاجم گلزن انگلیسی را برای یک دوره حداقل چهارساله می‌خواهد. گفته می‌شود کین که بارها در رسانه‌های انگلیسی به منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن نیز لینک شده است، مونیخ را به عنوان باشگاه رویایی‌اش معرفی کرده است.

کین‌-بایرن‌ جدی‌تر از همیشه

توانایی گلزنی مهاجم انگلیسی بیشتر از هر زمانی است. او با ۲۸۰ گل بهترین گلزن تاریخ تاتنهام است. تابستان گذشته او در آستانه انتقال به تیم‌های دیگر بود اما در نهایت در لندن ماند. اکنون به نظر می‌رسد که احتمال خروج او بیش از حد افزایش یافته است.

تاتنهام فصل قبل نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و به همین خاطر هری کین مایل نیست فصل بعد هم در این تیم بماند و فرصت حضور در لیگ قهرمانان سبب خواهد شد تا او تصمیم به رفتن به تیمی بزرگ بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj8q4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیشنهاد رسمی بایرن مونیخ به تاتنهام برای جذب کین