تاریخ انتشار: 1396/07/09 22:31
صعود به لیگ یک خواسته مردم است
کد خبر: 180279

مهرپیما: اروند خرمشهر شایسته توجه بیشتری است/ پتانسیل داریم پول نداریم!

اروند خرمشهر از چهار بازی گذشته خودبا کسب 9 امتیاز در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد اما هنوز با مشکلات عدیده مالی رنج می برد.
مهرپیما: اروند خرمشهر شایسته توجه بیشتری است/ پتانسیل داریم پول نداریم!

اروند خرمشهر این تیم دوست داشتنی خطه جنوب کشور، این روزها و علی رغم نتیجه خوبی که در لیگ دسته دوم گرفته اند، از حال و روز خوبی از نظر منابع مالی برخوردار نیستند و هم چنان چشم انتظار حمایت های مسئولین می باشند.

شهرام مهرپیما، مدیرفنی اروند خرمشهردر گفت وگو با فرتاک ورزشی از شرایط این تیم و مشکلات موجود سخن گفت که با هم ماحصل آن را می خوانیم.

 

فرتاک ورزشی؛ اروند خرمشهر در هفته گذشته توانست تیم خوب نیروی زمینی تهران را شکست  بدهد بعنوان مدیر فنی این تیم چه نظری دارید؟

بله بازی بسیار با کیفیتی را شاهد بودیم و از قبل هم پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی را پیش رو داریم و خدا را شکر بازیکنان علی رغم تمامی مشکلات موجود، با تعصب و مردانه بازی را با پیروزی به پایان رساندند.

 

فرتاک ورزشی؛ یعنی می توان به این تیم و با تمام مشکلات موجود، امیدوار بود؟

بازیکنان متعهدانه و با احساس مسئولیت خود عملا اثبات کردند که با جدیت و تلاش، خود را برای بازی های سخت تر و صعود به لیگ یک آماده کرده اند و در شرایط سخت و گرمای خرمشهر تمرینات خوبی را انجام میدهند اما قبول داریم که مشکلات مالی روز به روز عرصه را تنگ و تنگ تر می کند و نمی توان پیش بینی کرد که در صورت ادامه این روند در نهایت به کجا خواهد انجامید.

 

فرتاک ورزشی؛ نتایج کسب شده تا اینجای بازی ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه تا کنون نتایج مناسبی را کسب کرده ایم و با کسب 9 امتیاز و کسب رتبه دوم جدول بعد از شاهین بوشهر قرار داریم.

 

فرتاک ورزشی؛تیم اروندخرمشهر را نسبت به سال گذشته قوی تر می دانید یا نه؟

به بازیکنان در این فصل اعتماد دارم چرا که از کیفیت بهتری نسبت به سال قبل برخوردار می باشند.

 

فرتاک ورزشی؛ یعنی این انتظار را برای مردم فوتبالدوست خرمشهر بالا برده اید که به لیگ یک صعود کنید؟

این پتانسیل وجود دارد که اروند خرمشهر به لیگ یک صعود کند و مردم نیز انتظار صعود دارند و این حق تماشاگران خونگرم خرمشهر است.

 

فرتاک ورزشی؛ آقای مهرپیما خوب می دانید که صعود به لیگ یک نیازمند یک سری امکانات و هزینه های خاص خود می باشد، آیا مشکلات مالی برطرف شده است؟

بله دقیقا درست می گویید و صعود به لیگ یک در بین این همه مدعی مستلزم فراهم نمودن یک سری امکانات و تزریق منابع مالی به تیم می باشد و با این که تیم فوتبال اروند ویترین شهر حماسه و مقاومت یعنی خرمشهر می باشد، اما متاسفانه مسئولین تا کنون برای حل مشکلات مالی کمکی نکرده اند و بهتر است بگوییم که حتی بخشی از وعده های سال گذشته اجرایی نشده است.

 

اروند خرمشهر

 

فرتاک ورزشی؛ به طور مشخص از کدام مسئولین نام می برید که منتظر دریافت کمک های آنها می باشید؟

سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری، اسنانداری و... نهادهایی هستند که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات مالی اروند خرمشهر را مرتفع نمایند. البته جا دارد از سازمان منطقه آزاد اروند و مدیریت محترم آن که صنعت نفت را مورد حمایت قرار می دهند تشکر کنم ولی دوست داریم گوشه چشمی هم به اروند خرمشهر داشته باشند.

 

فرتاک ورزشی؛ یعنی هیچ گونه حمایتی صورت نگرفته است؟

متاسفانه مدیر عامل باشگاه آقای سامری، تنها رها شده و برای رفع مشکل مالی در پرداخت بدهی و پرداخت قرارداد این فصل بازیکنان و کادرفنی و هزینه های جانبی هیچ کمکی به او نمی شود.

 

فرتاک ورزشی؛ فکر می کنید بدون حمایت مسئولان خرمشهر، تا چه زمانی می توان بدون منابع مالی ادامه داد؟

باید قبول کنیم که روز به روز سخت تر می شود و مدیریت تیم به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستند و امیدواریم تا هفته آینده مشکلات مالی مرتفع شود و از استاندار محترم خوزستان، فرماندار و حتی نماینده مردم خرمشهر ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، خواهشمندم به مشکلات این تیم رسیدگی کنند.

 

فرتاک ورزشی؛ آیا این تصور را دارید که در صورت حمایت می توانید نتایج دلخواه را کسب نمایید؟

فوتبال خوزستان و خرمشهر سرشار از استعداد و پتانسیل است و در صورت توجه می توانند بسیار موفق شوند و حق تیم این شهر خیلی بیشتر از سایر تیم های استانها و شهرهای صاحب فوتبال است و شک نداشته باشید هم مانند تیم پارس جنوبی جم اگر امکانات و پول در اختیار داشته باشیم، لیگ یک و در ادامه لیگ برتر دور از دسترس نخواهد بود.

 

فرتاک ورزشی؛ در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید.

قبول کنیم نام خرمشهر و دلاورمردیهای جوانان این مرز و بوم  به گوش تمام دنیا رسیده است و شایسته نیست که هزینه های یک تیم را برای حضور جوانان در عرصه های ورزشی پرداخت نکنیم!

در فوتبال و در کنار پتانسیل ها، منابع مالی حرف اول را می زند و تیم های بی پول هیچگاه و در هیچ کجا قادر به قهرمانی نبوده و نخواهند لذا دوباره از استاندار محترم خوزستان، فرماندار محترم خرمشهر، نماینده محترم خرمشهر درمجلس شورای اسلامی و مدیرعامل محترم منطقه آزاد اروند،خواهشمندم تیم اروند را تنها نگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlepm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برکناری مهرپیما نه به نفع باشگاه است، نه به نفع خرمشهر!
اختصاصی| اشتباهی که مدیرعامل اروند خرمشهر انجام داد؛

شهرام مهرپیما از هدایت اروند خرمشهر برکنار شد
اختصاصی| با پیامک مدیرعامل به سرمربی؛

استعفای مدیرعامل اروند هنوز تائید نشده است
روزنه‌های امید برای هواداران اروند؛