تاریخ انتشار: 1396/05/19 14:33
کد خبر: 189907

تلاش پرسپولیسی ها برای شکستن طلسم طارمی

تلاش پرسپولیسی ها برای شکستن طلسم طارمی

روزنامه گل چند وقت قبل از قول طارمی ادعایی را روی جلد خود مطرح کرد مبنی بر اینکه طارمی گفته تا 10 سال دیگر هم آقای گل است که این البته به‌خاطر اشتباه فنی بود و در صفحه‌های داخلی چیز دیگری منتشر شده بود. حالا آقای گل دو فصل اخیر که با دلخوری در پرسپولیس مانده است، هنوز پایش به گلزنی باز نشده و حتی در سوپرجام هم گل نزده است.

روند عملکرد او در ابتدای این فصل تقریبا شبیه فصل قبل بود، جایی که او تازه از لژیونر شدن در ترکیه پشیمان شده و با خواهش و التماس برگشته بود. حالا شرایط او نسبت به پارسال فرق کرده و او دست بالا را دارد چون انتظار داشته باشگاه مجانی رضایتنامه‌اش را برای تیم پانیونیوس یونان صادر کند. طارمی به دلایل مشابه هر دو تمرینات بدنسازی و اردوهای پیش‌فصل تیمش را از دست داده و طبیعتا همچنان ناآماده است. برای همین است که او سه بازی پیاپی در مسابقات رسمی گل نزده است. حالا همبازیان و دوستانش در ترکیب ثابت تیم با خودشان قرار گذاشته‌اند تحت هر شرایطی که شده، کاری کنند پای او در دیدار با نفت تهران به گلزنی باز شود. حتی اگر پنالتی هم به نفع پرسپولیس گرفته شود در حضور منشا هم او پشت توپ خواهد ایستاد تا طلسم گل نزدن را بشکند.

از طرفی، درباره باندبازی و تفنگداران پرسپولیس همیشه حاشیه‌هایی وجود داشته و شاید اگر هافبک‌ها در شرایط مساوی بین منشا و طارمی، طارمی را صاحب موقعیت کنند، حاشیه‌های زیادی برای تیم ایجاد خواهد شد. در همین بازی با تراکتورسازی هم شایعاتی درباره پاس ندادن به منشا و رابطه غیردوستانه او با طارمی مطرح شد که به نظر کذب می‌آمد چون در همان بازی یک‌بار طارمی با پاس پشت‌پا منشا را صاحب موقعیت گل کرد و بقیه بازیکنان هم اجازه دادند که این بازیکن نیجریه‌ای پشت ضربه آزاد بایستد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dln8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش شانسی برانکو و بد شانسی درخشان