تاریخ انتشار: 1396/05/29 15:44
کد خبر: 187779

بعید است اعتراض خوزستانی‌ها ره به جایی ببرد!

با وجود تغییر برنامه بازی تیم فوتبال استقلال خوزستان و پارس جنوبی، تیم خوزستانی این تغییر برنامه ناگهانی را قبول ندارد.
بعید است اعتراض خوزستانی‌ها ره به جایی ببرد!

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تیم پارس جنوبی است. خوزستانی‌ها که فرصت کمی قبل از شروع لیگ برای آماده‌سازی همه نفرات خود داشتند برای این تعطیلات چند هفته‌ای برنامه‌ریزی کرده بودند. از این رو با این فرض که سه‌شنبه به مصاف پارس جنوبی می‌روند به بازیکنان خارجی مرخصی دادند.

سازمان لیگ با تغییر زمان بازی آنها این دیدار را دو روز دیرتر و روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌کند. این موضع با اعتراض استقلالی‌ها همراه شد و آنها مدعی شدند با توجه به برگزاری بازی در روز سه‌شنبه تمرینات را چند روزی تعطیل کردند و عبدالله ویسی به بازیکنان مرخصی داده و قرار است نفرات خارجی به کشور خود سفر کنند. حتی نماینده باشگاه استقلال خوزستان هم در سازمان لیگ حضور یافته و مخالفت خود را اعلام کرده است.

این در حالی است که تیم پارس جنوبی روز گذشته در جریان این تغییر برنامه قرار داشت و برنامه سفر به اهواز و اقامت در این شهر را هم برای بازی در روز پنجشنبه هماهنگ کرده است.

البته بعید است اعتراض خوزستانی‌ها ره به جایی ببرد. چرا که در برنامه از پیش تعیین شده هم متنی مبنی بر اینکه اگر تیم‌ها بازیکن ملی‌پوش نداشته باشند، برنامه تغییر می‌کند و بازی‌ها به جای سه‌شنبه، پنجشنبه برگزار می‌شوند قید شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dloej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یکه تازی جوان اول علی دایی در سایپا

تصاویر/ دیدار استقلال خوزستان و سایپا
از نگاه دوربین فرید بقایی؛