تاریخ انتشار: 1396/07/08 12:03
کد خبر: 180479

ظاهرا آقایان فراموشکار هستند و یادشان رفته التماس کردند تا کنارم بنشینند و عکس بگیرند!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اتفاقاتی که در این تیم رخ داده است گفت: ظاهرا آقایان فراموشکار هستند و یادشان رفته التماس کردند تا کنارم بنشینند و عکس بگیرند.
ظاهرا آقایان فراموشکار هستند و یادشان رفته التماس کردند تا کنارم بنشینند و عکس بگیرند!

 علی کریمی که امروز هم تیم فوتبال نفت را تمرین داد در مورد این تغییرات و آمدن حمید درخشان به عنوان سرمربی گفت: من هم درخبرها شنیدم که سرمربی جدید معرفی کردند.

وی در مورد پیامکی که ارسال شده است گفت: قبل از آن هم پیامک هایی بابت مشکلاتی که هست ارسال شده بود و در انتها اعلام کرده بودم که اگر این مشکلات برطرف نشود به فکر مربی دیگری باشند. دو روز قبل از بازی با سپاهان بود. فکر می کنم هر کاری رفتارهای حرفه ای خاص خودش را دارد. مشاورانی که ایشان دارند چنین مشاوره هایی به ایشان داده اند.

علی کریمی ادامه داد: اتفاقاتی در این چند روزه رخ داده است. توپ های تمرین ما چند مدل است. ایشان شاید چیزهای دیگری را می بینند. مدتهاست ما ایشان را ندیده ایم. اگر ایشان به این شرایط می گویند امکانات پس ما جایی ندیده ایم این امکانات را.

وی در مورد اینکه مدرک آسیایی ندارد و نمی توانید روی نیمکت بنشیند گفت: بحث این صحبت ها نیست. کارت من به عنوان سرمربی نمی تواند صادر شود ولی طبیعتا همکارانی که هستند می توانند به عنوان سرمربی معرفی شود. اما ایشان اصلا گذشته را فراموش کنند. ان موقعی که التماس می کردند تا ما بنشینند و یک عکس بندازند را فراموش کرده اند.

علی کریمی ادامه داد: به نظرم اگر سکوت کنند و اجازه بدهند مردم قضاوت کنند بهتر است. سکوت کردن به نفع شان خواهد بود و بیشتر کارها را خراب نمی کند.

وی در مورد اینکه حضور درخشان ماجرای تمرین پرسپولیس را تکرار نکند گفت: ایشان از زمانی که آمده است بیشتر از بنده که سرمربی تیم هستم مصاحبه کرده است. بروید آمار را دربیارید ببینید چقدر مصاجبه کرده است. البته اختیار خودشان را دارند. من تا روزی که هستم کارمان را انجام می دهیم.

کریمی ادامه داد: مالک باشگاه حق دارد که سرمربی تیمش را انتخاب کند اما باید قوانین و عرف را رعایت کند. ظاهرا ایشان اصلا تیم برایش مهم نیست و به مسائل دیگری فکر می کند. بهتر است که ایشان تصمیمی بگیرد که به نفع تیم نفت باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlxwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمام بازیکنان کنارگذاشته شده به تیم نفت برمی گردند !