تاریخ انتشار: 1396/03/09 00:11
کد خبر: 207531

خرید جدید پرسپولیس و دو بازنده بزرگ

از قرار معلوم توافقات نهایی بین باشگاه پرسپولیس و سیامک نعمتی انجام شده و این بازیکن در لیگ هفدهم پیراهن قرمزها را خواهد پوشید. نعمتی در پیکان وینگر چپ بوده و نمایش‌های خوبی هم داشته است. او حالا در همین پست جذب پرسپولیس شده و این یعنی به ترافیک خط آتش قرمزها افزوده خواهد شد. پیش از انتقال نعمتی، در پرسپولیس یا وحید امیری به عنوان هافبک چپ بازی می‌کرد و یا محسن مسلمان این کار را انجام می‌داد. حالا اما این پست یک مدعی جدی جدید پیدا کرده است؛ کسی که آمدنش می‌تواند رقابت را در این ممطقه به اوج برساند.

 

بیچاره عالیشاه

امید عالیشاه که اواسط لیگ شانزدهم احتمالا به خاطر ترافیک بیش از حد در خط آتش پرسپولیس خودش را سرباز کرد و راهی تراکتور شد، حالا در تلاش است با گرفتن کسری خدمت به پرسپولیس برگردد؛ غافل از اینکه وضع از این نظر برای او بسیار بدتر از قبل شده. اگر پیش از این فقط وحید امیری به عنوان رقیب عالیشاه مطرح بود، حالا با آمدن سروش رفیعی به ناچار محسن مسلمان هم به سمت چپ متمایل شده و البته سیامک نعمتی هم لباس قرمزها را به تن کرده است. بنابراین کار عالیشاه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بسیار دشوار است؛ مگر اینکه مثلا سروش رفیعی قراردادش را تمدید نکند و یا پیشنهاد خارجی امیری جدی باشد و او جدا شود.

 

علیپور رفتنی شد؟

پیش از نعمتی این گادوین منشا بود که به توافق نهایی با پرسپولیس رسید. حالا هم شماره8 پیشین پیکانی‌ها سرخپوش شده و بنابراین به نظر می‌رسد اولین کسی که از این دو انتقال ضرر خواهد کرد، علی علیپور است. علیپور که در ثلث پایانی لیگ شانزدهم ناگهان متحول شد و عملکرد کاملا موثری ارایه داد، حالا در خط حمله منشا را رقیب خودش می‌بیند. او پیش از این هر زمان خودش را به ترکیب اصلی تحمیل می‌کرد، وحید امیری را یک خط عقب می‌راند، اما حالا عقب رفتن برای امیری هم ممکن نیست چون تعداد هافبک‌های چپ پرسپولیس بیشتر شده است. بنابراین شاید دور از ذهن نباشد اگر بازی با لخویای قطر را آخرین حضور علیپور در پرسپولیس بدانیم؛ بازیکنی که البته سه سال دیگر با قرمزها قرارداد دارد، اما برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید خیلی بیش از این حرف‌ها تمرین کند و بجنگد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmewj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیست ورودی و خروجی برانکو برای لیگ هفدهم/ 2 گزینه خرید/ 4 سرخپوش در آستانه جدایی