تاریخ انتشار: 1396/02/20 11:21
کد خبر: 211731

نظر استقلال درمورد فرشید باقری عوض شد/ منصوریان اشتباه کرده بود!

2 بازی آخر فرشید باقری دراستقلال یک پیغام ویژه داشت، این که نیمکت نشینی او در بازی های اخیر کم لطفی علیرضا منصوریان است.
نظر استقلال درمورد فرشید باقری عوض شد/ منصوریان اشتباه کرده بود!

فرشید باقری بازیکنی است که بارها به دلیل مصدومیت ناراحت شده و حتی در تمرین روز بعد از بازی با الاهلی حاضر نشد با تیم تمرین کند.  او در اوج آمادگی همیشه نیمکت نشین امید ابراهیمی و امید نورافکن بوده است  با این که هر وقت وارد زمین شده موفق شده تاثیر خود را روی بازی های این تیم بگذارد.

حال باقری در 2 بازی گذشته استقلال درخشش فوق العاده ای در ترکیب استقلال داشته است، او در بازی با سپاهان تنها 7 دقیقه بعد از حضور در زمین با یک شوت زیبا حکم نایب قهرمانی استقلال را امضا کرد و در بازی با التعاون هم تنها چند دقیقه بعد از حضور در زمین یک پاس گل زیبا به کاوه رضایی داد و به جرات می توان گفت در دقایقی که در زمین بازی حضور داشت هم از امید ابراهیمی که به جایش وارد زمین شده بود بهتر بود و هم از امید نورافکن.

باقری در 2 بازی آخر استقلال آنقدر خوب کار کرده است که منصوریان را برای از دست دادن این بازیکن منصرف کرده است و بعید است او در پایان فصل راضی به جدایی هافبک خود از جمع آبی پوشان شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmwoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تعویض ابراهیمی برای بیمه‌ی ستاره‌ی استقلال