تاریخ انتشار: 1395/09/17 11:36
کد خبر: 244607

نگرانی هواداران پرسپولیس از تقویت معکوس در نیم فصل

پرسپولیس به تقویت نیاز دارد اما با این حال مهره های مهمی را از دست داده و ممکن است این روند ادامه پیدا کند.
نگرانی هواداران پرسپولیس از تقویت معکوس در نیم فصل

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس فصل جدید را با یارگیری نسبتا معقولی شروع کرد و اکثر نفرات کارآمدش را نیز حفظ کرد و اکنون در صدر جدول لیگ قرار دارد.

 

با این حال اما از دست دادن زودهنگام ساسان انصاری و درخشش این بازیکن هافبک گلزن در فولاد که او را تبدیل به آقای گل و موثرترین بازیکن فعلی لیگ برتر کرده حسرت پرسپولیسی ها را به دنبال داشته است چرا که هنگام مصدومیت یا محرومیت ها، گزینه های چندانی روی نیمکت نیستند.

 

قرمزها که در فاز دفاعی نیز با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستند نیم فصل دوم احمد نوراللهی را هم در اختیار نخواهند داشت و مشخص نیست اگر به هر دلیلی کمال کامیابی نیا شرایط بازی کردن نداشته باشد چه کسی باید جای او بازی کند. (البته نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی هفت ماهه به تراکتورسازی می رود و فصل بعد مجددا به پرسپولیس باز می گردد.)

 

امید عالیشاه هم گزینه بعدی است که احتمال جدایی اش وجود دارد و اگر این بازیکن هم از جمع قرمزها جدا شود، دست برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت از همیشه بسته تر خواهد شد.

 

پرسپولیسی ها که خوب می دانند تیم شان برای نیم فصل دوم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به تقویت نیاز دارد حالا نگران از دست دادن نفرات فعلی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn8mp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به هواداران پرسپولس: بمب جنجالی پرسپولیس از جمع سرخ پوشان رفت