تاریخ انتشار: 1395/10/03 21:07
کد خبر: 240931

بیرانوند:با انصاری چینی صحبت می کنم/نگران پرتاب دست هایم بودم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان یکی ، یکی به اتاق احمد می رفتند و از او می خواستند تیم را ترک نکند
بیرانوند:با انصاری چینی صحبت می کنم/نگران پرتاب دست هایم بودم

علیرضا بیرانوند  درباره بازگشت خود به دروازه پرسپولیس و همچنین قهرمانی این تیم در نیم فصل اظهار داشت: خداراشکر می کنم تمرینات خوبی داشتیم و توانستیم نیمی از راه سخت مان را طی کنیم. ما هدفی جز قهرمانی نداریم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش زیادی کنیم.  امروز با حمایت هواداران مان بازی خوبی را انجام دادیم و به سه گل رسیدیم. خود من هم خوشحالم که باز هم توانستم به تیمم کمک کنم. امروز یک مقدار نگران بودم که پرتاب دست هایم مثل گذشته جاندار نباشد اما خداراشکر مشکلی نبود و به آمادگی کامل رسیده ام.

وی درباره اینکه تا قبل از بازی برخی لیست های انتشار یافته از ترکیب پرسپولیس گواهی می داد که او در ترکیب نیست بیان داشت: نمی دانم از کدام منبع آن لیست بیرون آمده بود حتی برخی سایت های معتبر هم آن را کار کرده بودند. بچه های تیم می گفتند جریان چیست اما برای من مهم نبود و تمرکزم روی کار خودم بود. این مسایل نشان می دهد در پرسپولیس تا دقیقه 90 چیزی مشخص نیست و هر بازیکنی آماده باشد درون زمین می رود.

دروازه بان پرسپولیس درباره خداحافظی احمد نوراللهی و اشک هایش در پایان بازی گفت: احمدیکی از بازیکنان بااخلاق پرسپولیس بود کسی که هیچوقت از او بی احترامی ندیدم و مسایل اخلاقی زیادی را از او آموختم. خیلی ناراحتم باور کنید قبل از بازی بازیکنان یکی، یکی به داخل اتاق احمد می رفتند و از او می خواستند اگر راهی دارد در پرسپولیس بماند اما احمد تصمیمش را گرفته بود و باید برای خدمت سربازی از ما جدا می شد. همه تیم او را دوست دارند و منتظر می مانیم تا خدمتش تمام شود و برگردد.

وی افزود:امروز سیدجلال کار قشنگی انجام داد و بازوبند کاپیتانی را به احمد داد. این کارهاست که در فوتبال می ماند. ان شاءالله  احمد نوراللهی برود و پس از پایان خدمتش مثل همین امروز آماده و پرقدرت برگردد. البته من نمی گویم در تراکتورسازی یا تیم دیگری زیرا معلوم نیست به کدام تیم او را برای سربازی بفرستند. الان سه، چهار روز تعطیل هستیم و مطمئنا وقتی به تمرینات برگردم و احمد را نبینم احساس می کنم یک چیزی را گم کرده ام.

بیرانوند درباره امید عالیشاه گفت: امید هم تصمیمش را گرفته است اما فکر می کنم درباره او هنوز چیزی مشخص نیست. باور کنید من رفتن احمد را تا امروز باور نمی کردم. وقتی دیدم سیدجلال بازوبند را به احمد داد تازه باورم شد که او از بین ما خواهد رفت.

وی درباره اینکه امروز پرسپولیس دیدار سختی نداشت و توپ زیادی روی دروازه اش نیامد خاطرنشان کرد:همه دروازه بان ها دوست دارند که توپ روی دروازه شان نیاید. اینکه یک دروازه بان بگوید 10توپ و موقعیت تک به تک روی دروازه ام بیاید فکر درستی نیست. اتفاقا یک دروازه بان باید از اینکه روی  خط دفاعی اش فشار وارد نشده خوشحال باشد. خود من امروز تصمیم این بود که زیر توپ نزنم و حتی به بچه ها هم  گفتم زیر توپ نزنید و دیدید که هر وقت توپ را می گرفتم به  کناره ها پاس می دادم.

بیرانوند درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از خالی شدن این تیم از ستاره ها گفت: امیدوارم مسوولان باشگاه گزینه های خوبی را به جای نفراتی که از جمع ما جدا شدند جذب کنند. ما در آسیا کارمان سخت است. نمی توانیم با 12، 13 نفر که در هر مسابقه به میدان می روند کار را پیش ببریم البته امروز اتفاق خوبی افتاد و حمیدطاهرخانی یک جوان 17 ساله با  حضورش در زمین رکورد زد و جوان ترین بازیکن پرسپولیس در لیگ لقب گرفت. خودش هم بعد از بازی در رختکن اشک شوق می ریخت.

دروازه بان پرسپولیس درباره محمد انصاری بیان داشت:صددرصد محمد از ما  جدا نمی شود. امروز هم به دلیل سرماخوردگی نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد. من در تمرینات با محمد خیلی شوخی می کنم و با او به زبان چینی حرف می زنم. به او می گویم باید هرچه سریع تر زبان چینی را یاد بگیری.

بیرانوند در پایان گفت: قهرمانی نیم فصل پایان کار ما نیست و مهم ترین هدف قهرمانی در انتهای فصل است اما همین قهرمانی نیم فصل را هم به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم در این 20 روز که لیگ تعطیل است از این قهرمانی لذت ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnb7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو جام باشگاه های آسیا را جدی بگیرد
پرسپولیس برای قهرمانی درآسیا چیزی کم ندارد