تاریخ انتشار: 1395/08/29 23:47
کد خبر: 248155

گواردیولا: با یحیی توره می توانیم بهتر ظاهر شویم

سرمربی منچستر سیتی از نمایش ستاره ساحل عاجی این تیم مقابل کریستال پالاس تمجید کرد.
گواردیولا: با یحیی توره می توانیم بهتر ظاهر شویم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پپ گواردیولا پس از پیروزی ۱-۲ تیمش مقابل کریستال پالاس که با دو گل یحیی توره حاصل شد ضمن تمجید از عملکرد این بازیکن از بازگشت او به ترکیب تیم ابراز خوشحالی کرد.

گواردیولا پس از بازی به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچستر سیتی به خبرنگاران گفت:

برای یحیی خیلی خوشحالم چون او آدم واقعا خوبی است. وزن او الان عالی است و در مورد کیفیتش هم شکی وجود ندارد. شخصیت و کیفیت او برای همه قابل مشاهده است. او می تواند در پست های زیادی بازی کند. برای او و خانواده اش خیی خوشحالم. ما حالا یک بازیکن خوب دیگر در اختیار داریم که می تواند برای دست یافتن به اهداف مان به ما کمک کند. توره در دو ماه اخیر در تمرینات شگفت انگیز بود. رفتار او کاملا بی نقص بود. همبازیانش او را دوست دارند.

می دانم بازی در خانه پالاس و کسب پیروزی دشوار است. من هنوز در حال تطبیق یافتن با این لیگ هستم. بازی ها سریع و نزدیک هستند. تیم ها بازی های زیادی انجام می دهند اما آن ها کیفیت بالایی دارند. ما آنطور که می خواستیم بازی نکردیم اما توانستیم خودمان را آنطوری که نیاز بود به سبک بازی حریف تطبیق دادیم.

نسبت به بازی پیش بهتر دفاع کردیم. پس از گل تساوی حریف فکر نمی کردم بازی را واگذار می کنیم اما این اتفاق ممکن بود رخ دهد. پس از گل حریف خوب بازی کردیم و نسبتا زود به گل رسیدیم.

با وجود اینکه بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم حالا باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم. کار ما با وجود این همه بازی پیچیده و دشوار است اما سعی خودمان را می کنیم.

گوندوغان و استونز پس از بازی های ملی خیلی خسته بودند پس تصمیم گرفتیم در این بازی به آن ها استراحت دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dngqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی باید توپ طلا را ببرد؟