تاریخ انتشار: 1395/09/25 11:28
کد خبر: 242907

خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم ولی تصمیم با مسئولان است

مدافع تیم پرسپولیس گفت: «من با تیم پرسپولیس قرارداد دارم و مسئولان باشگاه باید تصمیم گیرنده این موضوع باشند.»
خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم ولی تصمیم با مسئولان است

محمد انصاری درباره جلسه روز گذشته خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «برای چند کار اداری و مالیاتی و همینطور دیدار با مسئولان باشگاه به محل باشگاه رفتم. در این چند وقت بحث بر سر  رفتن یا ماندنم زیاد بود. من خودم به شخصه دوست دارم در ایران بمانم و در تیم پرسپولیس بازی کنم و حضور در این تیم برایم افتخار است. خدا را هم شکر می کنم که به تیم ملی دعوت شده ام و این افتخار بزرگی است که پیراهن تیم ملی را بر تن کردم.»

 

وی درباره رفتنش به چین و یا ماندن و نظر و تصمیم گیری نهایی در این باره گفت: «پیشنهاد کشور چین، پیشنهاد خوبی است و از نظر مبلغ قرارداد به نفع باشگاه است اما نظر سرمربی نیز در این باره مهم است. من مدیون برانکو هستم که بسیار به من لطف داشته است و در زمان مربیگری ایشان در پرسپولیس من پیشنهاد خوبی دریافت کردم. هواداران نیز به من لطف داشتند و از من حمایت کردند. در هر حال من با تیم پرسپولیس قرارداد دارم و مسئولان باشگاه باید تصمیم گیرنده این موضوع باشند.»

 

ملی پوش پرسپولیس درباره اینکه رضا شاهرودی که سابقه بازی در چین را دارد به وی توصیه کرده است که به این کشور نرود بیان داشت: «اتفاقا این موضوع را شنیدم. به همین دلیل می خواهم با پیشکسوت بزرگ پرسپولیس نیز صحبتی داشته باشم و نظر او را هم بدانم.»

 

انصاری درباره بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: «ما از لحاظ روحی بسیار بالا هستیم. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته ایم و برای موفقیت و پیروزی به اصفهان می رویم. می دانیم تیم ذوب آهن هم یکی از حریفان قدرتمند است. 5 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و همیشه هم در مقابل تیم پرسپولیس حریف خوبی بوده است اما ما برای حفظ صدرنشینی به این سه امتیاز نیازمندیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnlnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب آقای ستاره برای پرسپولیسی‌ها