تاریخ انتشار: 1395/09/15 12:09
کد خبر: 245007

مربی عذرخواهی می‌کند، باشگاه فرجام‌خواهی!

این هم از عجایب فوتبال حرفه ای در ایران است. مربی عذرخواهی می کند اما باشگاه فرجام خواهی!
مربی عذرخواهی می‌کند، باشگاه فرجام‌خواهی!

به گزارش فرتاک ورزشی، گلاویز شدن محمد خرمگاه و ساکت الهامی در بازی صبا – استقلال صحنه زشت این دیدار بود! به خصوص که این دو مربیان دو تیم بودند و باید الگو باشند برای شاگردان خود. 

 

با این حال یکی دو روز بعد از این اتفاقات و آرام شدن جو هم ساکت الهامی به اشتباه خود پی برد و هم محمد خرمگاه. هر دو عذرخواهی کردند و در مصاحبه ای که خطاب به کمیته انضباطی داشتند از اسماعیل حسن زاده خواستند که آنها را ببخشد و...

 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد بعد از صدور دستور موقت محرومیت برای ساکت الهامی و محمد خرمگاه باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض زده و می خواهد فرجام خواهی کند. هر چند در قوانین صدور دستور موقت محرومیت برای افراد از اختیارات تام ریاست کمیته انضباطی است و حق اعتراض برای آن وجود ندارد!

 

اما در این بین اعتراض باشگاه استقلال به چه منظور است؟ محمد خرمگاه – مربی استقلال خود پذیرفته که اشتباه کرده. عذرخواهی کرده و طلب بخشش داشته! طبیعتا باشگاه هم باید تمکین کند نه اعتراض!

 

البته نه فقط باشگاه استقلال. در فوتبال ایران همه باشگاه ها این طور هستند. وقتی رایی صادر می شود حتما به آن اعتراض می زنند حتی اگر در خلوت یقین حاصل کنند که کمیته انضباطی در برخورد با پرونده عین قانون را پیاده کرده است. 

 

این در تضاد با فرهنگ و اخلاق حاکم بر فوتبال حرفه ای است. شاید یکی از دلایل اصلی تکرار خطاها همین باشد. در فوتبال حرفه ای وقتی این اتفاق رخ می دهد. باشگاه عذر خواهی و خود پیش از برخورد کمیته انضباطی با فرد خاطی برخورد می کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnnzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفکر انگلیسی، بلای جان استقلال/ علیمنصور چاره ای بیاندیشد!