تاریخ انتشار: 1395/10/11 14:00
کد خبر: 239155

وضعیت متفاوت گزینه های نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال

در پایان نیم فصل و با شروع نقل و انتقالات، سرمربیان سرخابی‌های پایتخت به دنبال تقویت تیم‌های خود هستند. نکته‌ای که در لیست‌های این چند روزه دیده شده است نشان از بدشانسی سرمربی آبی‌ها دارد.
وضعیت متفاوت گزینه های نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال

 منصوریان برای تقویت تیمش نام مبعلی، شهباززاده و زهیوی را در لیست خریدش قرار داده است. و جالب این که در همین هفته، شهباززاده در یکی از معدود دفعاتی که به طور ثابت برای آلانیا اسپور به میدان رفت، توانست مقابل گالاتاسرای گلزنی کند. ایمان مبعلی توانست گل صعود نفت تهران به جام حذفی را برای تیم دایی به ثمر برساند و مشکلات مالی استقلال خوزستان هم در آستانه رفع شدن قرار گرفته است. شرایطی که باعث می‌شود منصوریان چندان به جذب این بازیکنان امیدوار نباشد.

در آن سو سرمربی قرمز‌های پایتخت اگرچه برای خرید شجاع خلیل‌زاده به بن‌بست خورده، اما از خوش شانسی، با مصدومیت پراهیچ در آخرین روزهای نیم فصل اول، وضعیت خط دفاعی نفت تهران در غیاب او به نسبت بهتر شده است و احتمالا دایی در حضور آل‌نعمه، علیاری و دانشگر، باجدایی مدافع کروات‌اش مشکلی نخواهد داشت. همچنین پیشنهادات اروپایی سروش رفیعی تنها مانع پیوستن او به پرسپولیس بیان شده است؛ و با توجه به پیشنهادات ارزانی که سروش دریافت کرده، گویا لژیونر شدن او حداقل تا آخر فصل محقق نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnwyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فصلی کابوس وار برای پر سروصداترین خرید آبی های پایتخت