تاریخ انتشار: 1396/03/24 10:56
کد خبر: 203779

پروژه مسکوت استقلالی ها برای ترمیم خط دفاعی

استقلالی ها برای ترمیم خط دفاعی خود در لیگ هفدهم هنوز کار خاصی انجام نداده اند.

استقلال تهران در حالی لیگ برتر شانزدهم را با رتبه دوم به پایان رساند که در سی بازی، ۲۷ بار دروازه این تیم به روی حریفان باز شد. آبی ها کار خود را در این فصل نیز با شکست سنگین شش بر یک مقابل العین امارات به پایان رساندند تا نیازی مبرم به ترمیم خط دفاعی در این تیم احساس شود.

آبی های پایتخت حسن بیت سعید را به عنوان اولین خرید بزرگ خود در لیگ هفدهم معرفی کردند که البته این خرید در پست خط دفاعی بود. آنها در شرایطی قرار دارند که هرائر مگویان را به احتمال فراوان از دست خواهند داد و ضمن کمبود یار در خط حمله، عملکرد پرنوسان خط دفاعی شان در فصل گذشته نیز می طلبد که آبی ها بیش از همه پست ها توجه خود را به سمت خط دفاعی جلب کنند.این در حالی است که منصوریان تا به امروز هیچ بازیکن مطرحی در خط دفاعی را از تیم های دیگر برای مذاکره فراخوانده و مشخص نیست که او برای این پست چه برنامه هایی تدارک دیده است.

گفتنی است که استقلالی ها در خط دفاعی تنها بازیکنی که به حضورش در لیگ هفدهم امیدوار هستند، پژمان منتظری است که قصد دارد با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کند و البته هنوز قراداد رسمی بین طرفین انجام نگرفته و او نیز همچون تبریزی نیز فقط در حرف با آبی ها توافق کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4donaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک هفته شلوغ و پر سروصدای نقل و انتقالاتی در انتظار استقلال تهران