تاریخ انتشار: 1395/06/17 15:21
اختصاصی/
کد خبر: 262831

شناخت کامل استقلال خوزستان از پدیده مشهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حریف را به خوبی می شناسیم و مطمئن باشید تیم ما یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش خواهد گذاشت.
شناخت کامل استقلال خوزستان از پدیده مشهد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به رویارویی تیمش با پدیده خراسان درهفته پنجم رقابتهای لیگ برتر گفت: حریف را به خوبی می شناسیم و مطمئن باشید تیم ما یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش خواهد گذاشت.

سید سیروس پور موسی اظهار داشت: طی این چند روز بیشتر روی نقاط ضعف مان کار کرده ایم تا با آمادگی کامل مقابل پدیده قرار بگیریم. خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی وآمادگی بدنی در شرایط بسیار خوبی قراردارندو آماده دیدار با شاگردان رضا مهاجری هستیم.

وی در ادامه گفت: بازی سختی در پیش داریم ولی به شکست دادن تیم پدیده فکر می کنیم. به طور حتم با پیروزی دراین بازی وضعیت استقلال خوزستان در جدول رده بندی بهتر خواهد شد و ما با روحیه ای بالا در بازی های آینده شرکت و به پیروزی می اندیشیم. البته این تیم مشهدی درون زمین بازیکنان با تجربه ای دارد که می توانند سر نوشت بازی را ککشخص کنند. بازی بسیار سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با انجام یک بازی زیبا 3 امتیاز را هم بگیریم.

پور موسوی تصریح کرد: پس از گذشت 4 هفته هنوز از نتایجی که گرفته ایم، راضی نیستم ولی عملکرد فنی تیم قابل قبول بوده است. امیدوارم در شروع دوباره لیگ برتر با پیروزی میدان مشهد را ترک میکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqeww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدواری استقلال اهواز برای شروع برد های شیرین