تاریخ انتشار: 1395/06/17 20:11
اختصاصی/
کد خبر: 262755

گلزن شاخص مقاومت تهران به صبای قم پیوست

یکی از خریدهای جدید تیم فوتبال صبای قم در ساعات پایانی نقل و انتقالات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم فوتبال مقاومت تهران انجام شد و بر این اساس مجید علیاری به نماینده فوتبال قم پیوست.
گلزن شاخص مقاومت تهران به صبای قم پیوست

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، خرید جدید تیم فوتبال صبای قم برای 26 هفته باقیمانده از دیدارهای شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم فوتبال مقاومت تهران انجام شد تا صبایی‌ها به عنوان یک بازیکن جوان و آینده‌دار در پشت مهاجم روی وی حساب کنند.

این بازیکن مجید علیاری مهاجم تکنیکی، جوان و گلزن سابق امیدهای مقاومت تهران است که از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود و به عنوان یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم پیوست.

مجید علیاری بازیکنی آینده‌دار است که در تیم فوتبال امیدهای مقاومت تهران خود را مطرح کرد و به دلیل اینکه در کار گلزنی نیز یک بازیکن مؤثر و مفید برای این تیم بود، با نظر کادر فنی صبای قم در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات لیگ شانزدهم به صبای قم انتقال پیدا کرد.

این بازیکن زیر 23 سال به دلیل تکنیک خوب خود و همچنین تخصص در زدن دقیق ضربات نهایی، مورد پسند و نظر مثبت عبدالصمد مرفاوی سرمربی با تجربه صبای قم را برای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جلب کرد و به صبای قم ملحق شد.

با توجه به تغییراتی که بعد از پایان بازی‌های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خطوط سه‌گانه تیم صبای قم به وجود آمد، با نظر مرفاوی چندین بازیکن جدید به صبا پیوسته‌اند اما نکته مهم و قابل توجه، جذب بازیکنان جوان و جویای نام در فصل جاری لیگ برتر برای صبای قم است.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، مهلت نقل و انتقالات شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به پایان رسیده و تیم‌های لیگ برتری پس از دو بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی نهایی جام جهانی 2018 از روز نوزدهم شهریور ماه کار خود را در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از سر خواهند گرفت.

بازیکن جوان و آینده‌داری که تیم فوتبال صبای قم آن را جذب کرد یعنی مجید علیاری یکی از پشتوانه‌های نماینده فوتبال استان قم برای دو فصل بعدی لیگ برتر نیز محسوب می‌شود زیرا باشگاه صبای قم با علیاری قراردادی به مدت سه فصل منعقد کرده است.

صبای قم با خرید جدید خود در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 18:45 دقیقه عصر بیستمین روز شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqeyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه با این بازیکن می تواند به روزهای خوبی امیدوار باشد