تاریخ انتشار: 1396/08/18 20:51
کد خبر: 174455

کلاس گذاشتن ستاره پرسپولیس کار دستش داد!

روزی که علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت بعد از ثبت یک کلین‌شیت و بازگشت پرسپولیس به صدر جدول کمی برای هواداران کلاس بگذارد و از احتمال جدایی‌اش بین دو نیم‌فصل سخن بگوید، احتمالا تصورش را هم نمی‌کرد رفتار ناشیانه‌اش چنین عواقبی برای او به دنبال بیاورد.
کلاس گذاشتن ستاره پرسپولیس کار دستش داد!

روزی که علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت بعد از ثبت یک کلین‌شیت و بازگشت پرسپولیس به صدر جدول کمی برای هواداران کلاس بگذارد و از احتمال جدایی‌اش بین دو نیم‌فصل سخن بگوید، احتمالا تصورش را هم نمی‌کرد رفتار ناشیانه‌اش چنین عواقبی برای او به دنبال بیاورد.

شاید هدف بیرانوند از طرح آن حرف‌ها این بود که کمی «ناز» کند و شرایط خودش در پرسپولیس را بهبود ببخشد، اما نتیجه کار کاملا معکوس شد. دیگر بدتر از این نمی‌شد که بیرانوند در تمام جبهه‌های مربوط به این اتفاق شکست بخورد، اما او سه باخت همزمان را تجربه کرد تا شاید از این به بعد یاد بگیرد کمی سنجیده‌تر حرف بزند و رفتار کند.

یکم؛ هواداران پرسپولیس

این سریع‌ترین باخت علیرضا بیرانوند بود. شاید او فکر می‌کرد از لحظه‌ای که مساله احتمال جدایی‌اش را مطرح می‌کند با انبوهی از آه و ناله و خواهش و تمنای پرسپولیسی‌ها مواجه خواهد شد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. هواداران در این ماجرا اتحادی کمتر دیده شده نشان دادند و با هزاران پست و کامنت انتقادی به بیرانوند اعتراض کردند. بسیاری از آنها از برانکو خواسته‌اند فعلا رادوشوویچ را به ارنج اضافه کند و البته با وجود ممنوعیت جذب بازیکن، برخی نیز خواهان صدور مجوز جدایی بیرانوند هستند.

دوم؛ باشگاه تراکتورسازی

وقتی پرسپولیسی‌ها به علیرضا بیرانوند روی خوش نشان ندادند، او حداقل امیدوار ماند که از جانب تراکتورسازان چراغ سبز دریافت کند. به هر حال تراکتورسازی در حال حاضر از ناحیه دروازه‌بان دچار مشکل است و با رفع محرومیت کذایی به سرعت باید یک گلر خوب بگیرد. با این وجود ظاهرا آنها هم به بیرانوند فکر نمی‌کنند، چرا که خیلی زود اعلام کردند این دروازه‌بان را جذب نخواهند کرد. گویا این اقدام تبریزی‌ها واکنشی به اقدام مشابه پرسپولیس در زمان محرومیت تراکتورسازی است. به علاوه مسوولان سازمان نظام وظیفه هم اخیرا اعلام کرده‌اند هیچ بازیکنی نمی‌تواند به میل خودش یک تیم را برای گذران خدمت سربازی انتخاب کند و تقسیم نیروها صرفا در همین سازمان صورت می‌گیرد. از همه اینها که بگذریم حرف و حدیث‌ها درباره تغییر مالکیت باشگاه تراکتورسازی دوباره اوج گرفته و شاید این تیم در آینده نزدیک دیگر نتواند بازیکن سرباز بگیرد!

سوم؛ برانکو

این آخرین سنگر بود که فرو ریخت. باورکردنی نبود که مربی کروات با وجود مشکلات باشگاه برای خرید بازیکن جدید، با این جملات به استقبال جدایی احتمالی بیرانوند برود: «او به من گفته قصد دارد بماند، اما اگر سرباز است و باید برود، خب برود. شما فکر می‌کنید با رفتن بیرانوند، ستون‌ها پایین می‌ریزد؟ نه، هیچ بازیکنی مهم‌تر از باشگاه نیست.» برانکو همیشه به حمایت تام و تمام از شاگردانش شهرت داشته و این عادت را در پرسپولیس هم ترک نکرد، اما بیرانوند باعث شد ایوانکوویچ آن روی سکه را هم نشان بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dro5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس/مصدومیت ستاره پرسپولیس در جریان تمرین