تاریخ انتشار: 1396/07/16 13:32
کد خبر: 179255

توجیه عجیب و غریب پرسپولیسی ها در خصوص خوشگذرانی در امارات

افشای خوشگذرانی چهار پرسپولیسی در امارات باعث شد ماجراهای اخیر مرتبط با شب‌زنده‌داری سرخابی‌ها در این کشور دوباره مطرح شوند.
توجیه عجیب و غریب پرسپولیسی ها در خصوص خوشگذرانی در امارات

ماجرای خوشگذرانی چهار بازیکن پرسپولیس در ابوظبی و دوبی پیش از بازی برابر الهلال عربستان به سوژه اصلی اخبار پرسپولیس تبدیل شده است.

انتشار این خبر باعث شد موجی از انتقادها علیه این تیم شکل بگیرد خصوصا آنکه اعلام شده بعد از شکست سنگین برابر الهلال نیز این اتفاق رخ داده است.

گفته شده که حراست وزارت ورزش و جوانان به این ماجرا که ظاهرا دو تن از کارمندان باشگاه نیز در آن دخیل بوده اند ورود کرده که این مسئله باعث شده قرمزها برای رهایی از فشارها و برخوردهای احتمالی به اتفاقات رخ داده مشابه توسط اعضای تیم رقیب در امارات اشاره کنند.

انتشار فیلمی منتسب به مربی استقلال در یکی از دیسکوهای دوبی و اظهارات حسن روشن مبنی بر وجود عکس هایی از بازیکنان استقلال در حال کشیدن قلیان آن هم بعد از شکست سنگین شش بر یک برابر العین موارد مورد اشاره پرسپولیسی ها است.

قرمزها به این نکته اشاره کرده اند که در گذشته با این موارد منتسب به استقلالی ها هیچ برخوردی صورت نگرفته و احتمالا توقع دارند در مورد ماجراهای اخیر اعضای این تیم نیز برخوردی صورت نگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drpyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت کاپیتان استقلال تهران از اسطوره پرسپولیسی ها +عکس