تاریخ انتشار: 1396/09/14 16:49
کد خبر: 170755

مهاجم سپیدرود: راه گلزنی به پرسپولیس را خوب بلدم

مهاجم سپیدرود: راه گلزنی به پرسپولیس را خوب بلدم

پویا نزهتی مهاجم سپیدرود از شرایط متفاوت این تیم برای دیدار با پرسپولیس در رشت حرف زد.

در بازی‌هایی که باختیم، دست‌کمی از حریفان‌مان نداشتیم

پرسپولیس در لیگ هفدهم تیم بسیار خوبی نشان داده است. تیم ما هم در چند بازی اخیر در شرایطی بازی‌ها را به حریفانش واگذار کرده که واقعاً به لحاظ فنی خوب بودیم اما چندین و چند فرصت تک‌به‌تک را با بدشانسی از دست دادیم و در شرایطی بازی‌ها را واگذار کردیم که انصافاً دست‌کمی از حریفان‌مان نداشته‌ایم.

نوار باخت‌های متوالی را پاره می‌کنم

پیروزی بر پرسپولیس در رشت شدنی است. هر دو تیم به لحاظ رنگی با یکدیگر مشابه هستند اما تیم اصلی طرفداران سپیدرود، تیم شهرشان است. آنها خوب می‌دانند تنها در صورت حمایت از تیم محبوب‌شان فصل بعد هم شرایط بازی با پرسپولیس را پیدا خواهند کرد. تیم ما همان تیمی بوده که تا رده هشتم هم بالا آمده، بنابراین با تلاش زیاد حتماً می‌توانیم شرایط‌مان را ارتقا دهیم و اوضاع را بعد از سه باخت متوالی بهبود بخشیم.

پرسپولیس هم نقطه ضعف دارد

همه تیم‌ها حتی تیم صدر جدولی پرسپولیس هم نقطه ضعف دارد. معتقدم به تیم پرسپولیس روی کار سرعتی می‌توان گل زد و آنها را غافلگیر کرد. قطعاً برای دیدار با پرسپولیس هم برنامه‌های خاصی داریم و با سرعت دادن به بازی و استفاده از ضربات ایستگاهی به حریف گل می‌زنیم.

راه گلزنی به پرسپولیس را بلدم

راه گلزنی به پرسپولیس را خوب بلدم. در ملوان که بودم سه گل به پرسپولیس زدم که دو گل آن در لیگ و یک گل در جام‌حذفی بود. اگر قسمت باشد، تمام تلاشم را انجام می‌دهم که باز هم آمار گلزنی‌ام به پرسپولیس را بهتر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drzbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات برنامه پرسپولیس قبل از دیدار با سپیدرود رشت