تاریخ انتشار: 1396/09/15 23:48
کد خبر: 170531

سرمربی تیم تراکتورسازی : گرفتن امتیاز درنیم فصل دوم کار دشواری است

یحیی گل محمدی با بیان اینکه در نیم فصل دوم کار سختی در پیش داریم، گفت: گرفتن امتیاز درنیم فصل دوم کار سختی است
  سرمربی تیم تراکتورسازی : گرفتن امتیاز درنیم فصل دوم کار دشواری است

 یحیی گل محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: نیمه اول بازیکنانم بازی خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند و اگر می توانستیم از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده کنیم نتیجه بازی به سود ما تمام می شد.

وی با اشاره به غیرقابل قبول بودن بازی شاگردانش در نیمه دوم، خاطرنشان کرد: شرایط بد آب و هوایی و وزش شدید باد و از دست دادن توپ توسط بازیکنان در خط جلویی عامل اصلی دریافت این نتیجه شد.

وی گفت: نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا که بسیاری از بازیکنان با بی تجربگی و اشتباهات فردی بازی می کردند.

وی اظهارکرد: شاید حق تیم تراکتورسازی کسب این جایگاه نبوده ولی باید شرایط تیم را در نظر می گرفتیم که با محرومیت از نقل و انتقالات و جدا شدن چند بازیکن از این تیم شرایط را برای این تیم در نیم فصل اول لیگ بحرانی کرده بود.

سرمربی تیم تراکتورسازان با تشکر از هواداران پرشور این تیم که در هر شرایط تیم خودشان را مورد لطف و حمایت قرار دادند، گفت: این قول را می دهم که در ادامه راه برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم.

وی با بیان اینکه جذب بازیکن در نیم فصل دوم کار آسانی نیست، اظهارکرد: با توجه به مدت اندک دو هفته ای که در جام حذفی باید بازی کنیم فرصت زمانی کافی برای انتخاب و جذب بازیکن نداریم و این کار را سخت خواهد کرد.

وی در ادامه اظهارکرد: شرایط تیم به گونه ای است که باید در هر پستی بازیکن جذب کنیم ولی طبق قانون باید 9 بازیکن دریافت کنیم که بیشترین معیار برای جذب، بازیکن خوب و مفید برای تیم است.

گل محمدی از بازیکنان تراکتورسازی و همچنین از اهالی رسانه تبریز که از اول فصل تا امروز دست همیاری به تیم دادند و با حمایت های خود شرایط را برای ادامه راه هموار کردند تشکر کرد.

سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز در این نشست گفت: می توانستیم پیروز میدان باشیم و با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

وی با تبریک به یحیی گل محمدی که تراکتورسازی را با این شرایط در این رده جدول لیگ برتر نگه داشته، نسبت به ادامه راه با کسب نتایج خوب و بهبود وضعیت این تیم در جدول اظهار امیدواری کرد.

وی گفت: سرما روی روند بازی در نیمه اول تاثیر گذاشت ولی در نیمه دوم به این شرایط غالب شدیم و توانستیم دروازه تیم تراکتورسازی را باز کنیم .

سرمربی تیم فولاد اظهارکرد: ما برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده بودیم و تساوی بیشتر به نفع تراکتور سازان بود .

وی در مورد بازی حردانی و مهدی زاده گلزنان هر دو تیم گفت: مهدی زاده توانست در شلوغی جلوی دروازه ما توانایی خود را به نمایش بگذارد و با چرخش به موقع دروازه فولاد را باز کند و همچنین صابر حردانی با شوت محکم خود توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

وی در پایان با اشاره به قرارداد خود با باشگاه فولاد خوزستان یادآوری کرد: هیچ قول و قراری با باشگاه در مورد جایگاه تیم در جدول نگذاشته بودم ولی کسب رده سومی جدول در نیم فصل اول بی شک با تلاش و پشت کار بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه بدست نمی آمد.

تیم تراکتورسازی با تساوی یک بر یک امروز مقابل تیم فولاد خوزستان با 17 امتیاز از 15 بازی در رده 11 جدول و تیم فولاد با کسب 27 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drzxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان یحیی در حال افزایش اند