تاریخ انتشار: 1397/07/06 11:47
کد خبر: 128555

از عرش تا فرش/رفاقت نفت و سیاه‌جامگان؛ دوری از هم محاله!

از عرش تا فرش/رفاقت نفت و سیاه‌جامگان؛ دوری از هم محاله!

 مسابقات لیگ دسته اول با ۱۸ تیم آغاز شد اما نفت تهران به دلیل عدم حضور در دو دیدار، کمیته انضباطی نتایج این دو بازی را سه بر صفر به سود حریفان اعلام کرد تا نفت به دو مرحله قبل‌تر سقوط کند. نفت تهران پس از سقوط از لیگ برتر به راحتی به لیگ دسته سوم سقوط کند.

همان روزها که نفت به لیگ دسته سوم سقوط کرد، این خطر نیز برای سیاه‌جامگان احساس می‌شد تا اینکه ابتدا سیاه‌جامگان در هفته سوم به خرمشهر نرفت تا برابر کارون‌اروند این شهر حاضر شود. اولین باخت انضباطی این تیم برابر کارون اروند بود که حاصل کار توسط کمیته انضباطی سه بر صفر به سود کارون اروند اعلام شد. سیاه جامگان هفته چهارم به مصاف قشقایی رفت که این دیدار را دو بر یک واگذار کرد.

اما هفته پنجم آخرین ایستگاه سیاه جامگان در لیگ یک به شمار می‌رود. در چارچوب هفته پنجم سیاه‌جامگان به بندرانزلی رفت تا برابر این تیم حاضر شود اما کمیته انضباطی برای سیاه جامگان مجوز را صادر نکرد تا این دیدار لغو شود. کمیته انضباطی این بازی را سه بر صفر به سود ملوان اعلام کرد. این دومین باخت انضباطی سیاه‌جامگان بود و همین کافی بود که این تیم به دو مرحله پایین تر یعنی لیگ دسته سوم سقوط کند.

جالب اینجاست که نفت تهران و سیاه‌جامگان با یکدیگر از لیگ برتر به لیگ دسته اول آمدند و همچنین هر دو تیم با یکدیگر از لیگ دسته اول به لیگ دسته سوم سقوط کردند. این رفاقت نفت تهران و سیاه‌جامگان با یکدیگر از لیگ‌برتر شروع شد و تا لیگ دسته سوم هم کشانده شد، این نشان می‌دهد که این دوتیم تحمل دوری از هم را ندارند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvwyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال امتیاز گسترش فولاد به مالک باشگاه نفت تهران منتفی شد