تاریخ انتشار: 1397/12/05 19:40
کد خبر: 108755

سایپا 0 - تراکتورسازی 0؛ تساوی بد موقع تراکتورسازان در پایتخت

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سایپا تهران و تراکتورسازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 0-0 رسیدند. تراکتورسازی دو امتیاز حساس را در ورزشگاه شهر قدس جا گذاشت و اشکان دژاگه هم با کارت زردی که دریافت کرد، بازی حساس هفته آینده برابر سپاهانِ اصفهان را از دست داد.
سایپا 0 - تراکتورسازی 0؛ تساوی بد موقع تراکتورسازان در پایتخت

دو تیم تراکتورسازی و سایپا در حالی از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می روند که شرایطی کاملا متفاوت را تجربه می کنند.

 تراکتورسازی در هفته هجدهم برابر استقلال تهران به بردی ارزشمند دست یافت تا بتواند خود را هرچه بیشتر به تیم های صدرنشین لیگ برتر نزدیک تر سازد. سایپا اما از هفته هفتم و بردی که با نتیجه 2-1 برابر نفت مسجد سلیمان بدست آورده بود، هنوز نتوانسته بردی کسب کند. بازی با سوت وحید کاظمی آغاز می شود. اولین خطر را دقیقه 3، نارنجی پوشان سایپا پدید می آورند که شوت سلیمانی از پشت محوطه جریمه را فروزان درازکش جمع می کند. هواداران تراکتور مثل همیشه با تشویق های خود، بازیکنان تراکتور را رو به جلو فرا می خوانند. در دقیقه 22، ضربه رضا اسدی به شکل خطرناکی از بالای دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

 در دقیقه 24 محمدرضا سلیمانی به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد میری می دهد. دقیقه 26، ارسال حاج صفی از روی نقطه کرنر را حامد فلاح زاده به شکل ناقصی دفع کرد، در ادامه توپ برگشتی به دژاگه رسید که ضربه این بازیکن از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت. تاکتیک تیم سایپا در این دقایق بیشتر استفاده از ضربات ایستگاهی است که در دقیقه 29، ضربه ایستگاهی معین عباسیان با اختلاف از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

 در دقیقه 41، اشکان دژاگه با حرکت تکنیکی خود به محوطه جریمه سایپا نفوذ می کند که در ادامه این بازیکن در محوطه جریمه زمین می خورد که وحید کاظمی داور بازی، اعتقادی به خطای پنالتی ندارد. داور مسابقه، دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این بازی اعلام می کند. در ادامه اتفاق خاصی بر روی دروازه های دو تیم رخ نمی دهد تا با سوت وحید کاظمی دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم با قضاوت کاظمی شروع می شود. در دقیقه 51 ساموئل سارفو با خطایی که روی سوگیتا انجام می دهد کارت زرد دریافت می کند که این موضوع اعتراض بازیکنان و سرمربی سایپا را درپی دارد. یک دقیقه بعد اشکان دژاگه به دلیل اعتراض کارت زرد دریافت می کند که این کارت زرد منجر به محرومیت اشکان دژاگه از بازی برابر سپاهان می شود.

 در دقیقه 55، نارنجی پوشان سایپا در یک موقعیت ایده آل صاحب یک ضربه ایستگاهی می شوند که ضربه عباسیان با برخورد به مدافعان و در ادامه ضربه سر رمضانی، به فروزان می رسد. در دقیقه 62، ارسال خوب معین عباسیان از سمت چپ به آرمان رمضانی رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان تراکتورسازی به کرنر می رود. دقیقه 63،  علی عبدالله زاده به جای محمد طیبی که دچار مصدومیت شد، وارد بازی می شود. در دقیقه 65، با خطای هَند آرش رضاوند یک ضربه ایستگاهی نصیب بازیکنان تراکتورسازی می شود. ارسال اشکان دژاگه از سمت راست با ضربه سر سپیدپوشان این تیم در اختیار فلاح زاده قرار می گیرد. تراکتور در این دقایق توپ و میدان را در اختیار گرفته تا در 20 دقیقه پایانی بتواند پیروز این دیدار حساس باشد.

 دقیقه 70، آنتونی استوکس که هنوز با روزهای اوج خود فاصله دارد جای خود را به ساسان انصاری می دهد. دقیقه 73، ارسال مسعود شجاعی از سمت راست با ضربه سر ساسان انصاری مواجه می شود که ضربه این مهاجم به شکل خطرناکی از بالای دروازه سایپا عبور می کند. در دقیقه 76، ضربه ایستگاهی معین عباسیان به شکل خطرناکی روی دروازه تراکتور ارسال شد که فروزان توپ را بدون دردسر جمع کرد. در دقیقه 84، ضربه آزاد و زیبای احسان حاج صفی را حامد فلاح زاده با یک سیو دیدنی راهی کرنر کرد. داور بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام می کند. بازیکنان تراکتور تمام تلاش خود را برای برد در این دقایق انجام می دهند.

دقیقه 92، ارسال خطرناک مسعود شجاعی را فلاح زاده به خوبی جمع می کند. ضربه اسدی با برخورد به مدافعان تراکتور راهی کرنر می شود. وحید کاظمی در سوت خود می دمد و دو تیم به تساوی بدون گل می رسند. تی تی ها دو امتیاز حساس را در هفته 19 در این بازی خارج از خانه از دست دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw5qd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی 1 - استقلال 0؛ فرصت طلبی تراکتورسازان از اشتباه آبی پوشان