تاریخ انتشار: 1402/06/03 18:23
کد خبر: 610

سپاهان مقابل غلامپور و پشت نیازمند درآمد

باشگاه سپاهان از اعضای کادر فنی و مدیریتی این تیم شکایت کرد.
سپاهان مقابل غلامپور و پشت نیازمند درآمد

روابط عمومی باشگاه سپاهان دلیل این موضوع را اظهارات نسنجیده و سخنان ناشی از بی‌اطلاعی مربی و مدیر تیم استقلال اعلام کرده است.

البته شکایت باشگاه سپاهان به صورت مستقیم به مصاحبه غلامپور مرتبط می‌شود که پیام نیازمند و توپ جمع کن های سپاهان را در مصاحبه‌ای به وقت کشی و فوتبال بحرینی متهم کرده است.

متن شکایت باشگاه سپاهان از استقلالی‌ها به شرح زیر است:

« متاسفانه پس از دیدار سپاهان و استقلال برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال از جمله بهزاد غلامپور، کلمات وقیحانه‌ای را در خصوص باشگاه سپاهان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه به ویژه پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان، به کار بردند و متأسفانه بدون رعایت حرمت اهالی فوتبال و بی‌توجه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سخن راندند. به هرحال ممکن است به زعم آقایان، برخی در فوتبال کشور از مصونیت انضباطی برخوردار باشند، حال آنکه امیدواریم در عمل، عدالت در این خصوص رعایت گردد.

باتوجه به این موضوع و با عنایت به سیاست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که رعایت احترام تیم های رقیب و پیگیری موارد حقوقی از طریق مبادی رسمی است، این باشگاه در خصوص مصاحبه‌های انجام شده از سوی اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال شکایت رسمی خود را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق سازمان لیگ کرده و تا حصول نتیجه، اقدامات حقوقی را دنبال خواهد نمود.» 

گفتنی  است جنجال‌های دیدار سپاهان و استقلال با توجه به اتفاقات و حواشی دقایق پایانی نیمه اول با بیانیه سپاهان و اعتراض به رفتار استقلالی‌ها در جریان نیمه دوم آغاز شد و در پایان مسابقه با بیانیه تند استقلالی‌ها همراه شد. 

در واقع شکایت جدید سپاهانی در امتداد اتفاقات و حواشی رخ داده در مسابقه است که حالا احتمالا به زودی با واکنش باشگاه آبی پوش تهرانی مواجه می شود تا حواشی این مسابقه حساس که با پیروزی یک بر صفر شاگردان مورایس تمام شدف ادامه دار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j55l2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاش رییس فدراسیون بتواند به کمیته داوران ورود مستقیم کند