تاریخ انتشار: 1400/11/15 19:09
کد خبر: 26282

ژستد در نقش یامگا؛ پنالتی‌زن عوض شد(عکس)

اینبار رودی ژستد به جای کوین یامگا از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد.
ژستد در نقش یامگا؛ پنالتی‌زن عوض شد(عکس)

 مهاجم فرانسوی استقلال برای اولین بار پنالتی تیمش را زد و توانست توپ را به تور دروازه هوادار بچسباند.

رودی ژستد که در این فصل یکی از بازیکنان توانمند استقلال به شمار می‌رود، با وجود مهارتی که در زدن پنالتی دارد، تاکنون پشت ضربات پنالتی آبی ها قرار نگرفته بود. در بازی های گذشته پنالتی زن اول استقلال کوین یامگا بود و او توانست گل های زیادی را نیز از این نظر برای تیمش بزند.

حالا اما در غیاب یامگا که محروم است و تیمش را مقابل هوادار همراهی نمی‌کند،‌وظیفه زدن پنالتی به عهده ژستد گذاشته شد تا او به خوبی از پس این ماموریت بر بیاید.

01688587

ژستد و یامگا چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بودند و در آن برنامه ژستد اعلام کرد که می‌تواند پنالتی زن تیمش باشد اما تشخیص سرمربی است که یامگا ضربات را بزند.

حالا در غیاب یامگا، دیگر بازیکن خارجی استقلال این نقش را به خوبی ایفا کرد و توانست ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کند.

ژستد پنالتی که داور مسابقه به خاطر خطای حسینی مدافع هوادار روی قاسمی‌نژاد اعلام کرده بود را برخلاف جهت حرکت بشاگردی گلر حریف وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد. جالب اینکه ستاره فرانسوی استقلال شادی گل خود را نیز با قاسمی‌نژاد تقسیم کرد تا به نوعی از او بابت گرفتن این پنالتی کرده باشد.

باید دید در بازگشت یامگا به ترکیب استقلال آیا بازهم فرهاد مجیدی ضربات پنالتی تیمش را به ژستد می‌دهد یا خود یامگا دوباره پنالتی‌زدن اول استقلال خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5qve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس دو استقلالی بیشتر از دو پرسپولیسی