تاریخ انتشار: 1397/11/13 13:00
کد خبر: 111558

خبیری:اجازه نخواهیم داد حاشیه گریبانگیر باشگاه شود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد که مجموعه تحت مدیریتش با همدلی خاصی برای کسب موفقیت مصمم است و حمایت های مقامات استانی نیز در این راستا کمک حال باشگاه آلومینیوم خواهد بود.
خبیری:اجازه نخواهیم داد حاشیه گریبانگیر باشگاه شود

حسین خبیری ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در برهه ای هستیم که حمایت های مناسبی از باشگاه صورت می گیرد و از مقامات بلند پایه استان بویژه استاندار مرکزی تا مدیران شرکت ایرالکو، هیات مدیره باشگاه و مدیران ورزش استان مرکزی همگی برای حمایت از باشگاه یکدل هستند و مضاف بر آنها پیشکسوتان، رسانه ها و همچنین کارکنان شریف شرکت ایرالکو نیز با انرژی مثبت خود این مجموعه را همراهی می کنند.

وی در خصوص مشکلات موجود در باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: در تمامی باشگاههای فوتبال ایران مشکلاتی وجود دارد چرا که فوتبال ما با مشکلات ساختاری و زیرساختی دست و پنجه نرم می کند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و البته باید گفت وجود مشکلات بر سر راهمان طبیعی است و اگر این مشکلات وجود نداشتند نیازی به تغییرات در مجموعه نبود، لذا ما برای حل این مشکلات آمده ایم و می خواهیم با تلاش خود ضمن انجام این مهم، روند مثبت و رو به رشدی را که در هفته های اخیر ایجاد شده است، ادامه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص وضعیت تیم فوتبال این باشگاه افزود: خوشبختانه تیم خوب و یکدستی داریم که همه مجموعه تیم شامل کادرفنی و بازیکنان یکدل هستند و از نظر فنی نیز در سطح بالایی قرار دارند که جا دارد بدینوسیله از این نفرات و همچنین کارکنان باشگاه به واسطه تلاش هایشان در راستای سربلندی باشگاه، تقدیر و تشکر کنم.

خبیری در ارتباط با حواشی ایجاد شده به دنبال استعفای کمالوند بعد از دیدار مقابل شهرداری ماهشهر نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم و مسئولین از کمالوند توقع صعود به لیگ برتر دارند ایشان می گویند باید شرایط و امکانات برای صعود فراهم باشد و دلیل بحث های پیش آمده مبنی بر استعفای ایشان همین است، که ان شالله ما نیز تلاش خواهیم کرد کسری های موجود را برطرف کنیم و در راستای برطرف کردن نقاط ضعف و برجسته کردن نقاط قوت گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد:روند مذاکرات ما و کمالوند در جلسه ای که امروز برگزار کردیم مثبت بوده است و فردا نیز جلسه نهایی ای با حضور رییس هیات مدیره خواهیم داشت تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اضافه کرد: با توجه به اینکه سرمربی می بایست در پایان نسبت به نتایجی که کسب کرده پاسخگو باشد طبیعی است که امکانات لازم را از ما طلب کند و ما نیز تلاش می کنیم تا با حل مشکلات فضایی ایجاد کنیم که در پایان فصل همگی از موفقیت باشگاه خوشحال باشیم.

خبیری ادامه داد: سیاست ما در مدیریت باشگاه این است که در کمال آرامش و تعامل مجموعه را اداره کنیم و هرگز اجازه نخواهیم داد حاشیه گریبانگیر باشگاه شود و در این راستا با افرادی که بخواهند حاشیه ایجاد کنند با قدرت و شدت برخورد خواهیم کرد.

وی موفقیت و سربلندی باشگاه را مهم ترین هدف مجموعه اش خواند و اضافه کرد: تمام تصمیمات و اقدامات ما در راستای موفقیت و سربلندی باشگاه خواهد بود و موفقیت باشگاه آلومینیوم بر هر کسی و بر منافع هر کسی ارجح خواهد بود، فراموش نمی کنیم که اگر تلاشی صورت می گیرد و تصمیمی اتخاذ می شود با این هدف است که تلاش و دسترنج کارگران و حمایت مدیران به ثمره بنشیند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پایان افزود: دست تک تک کارگران و کارمندان شریف شرکت ایرالکو را می بوسم چرا که تلاشهای این عزیزان است که سبب می شود بتوانیم با قوت قلب و اطمینان خاطر، باشگاه را اداره کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j65gp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پای زمین، دست قرارداد و بوی کتلت در میان بود!
واکاوی دلایل استعفای فراز کمالوند

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و شهرداری تبریز (2)
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛