تاریخ انتشار: 1397/11/08 00:15
کد خبر: 112258

اینتر مغلوب تورینو شد

اینتر با ارائه نمایشی ضعیف در خانه تورینو با یک گل مغلوب شد.
اینتر مغلوب تورینو شد

در هفته توقف ناپولی برابر میلان و تساوی رم، اینتر می توانست با برتری برابر تورینو شانس های نایب قهرمانی خود را افزایش دهد اما آنها نیز در تورین با یک گل مغلوب شده و از این موقعیت بهره ای نبردند.

اینتر در همان ابتدای بازی بهترین فرصت ممکن را برای زدن گل اول داشت اما مارتینز نتوانست در شش قدم ارسال دالبرت را تبدیل به گل اول تیمش کند.

در ادامه اینتر حملات خود را ادامه داد و می توانست در دقیقه 20 توسط دی آمبریزیو به گل برسد اما ضربه او توسط سیریگو مهار شد. در دقیقه 30 آنسالدی با یک ضربه از راه دور تصمیم گرفت دروازه تیم سابق خود را باز کند اما شوت او به بیرون رفت.

اما در دقیقه 35 تورینو به گل رسید. روی ارسال آنسالدی، ایتزو موفق شد با یک ضربه سر فنی و دقیق به گوشه دروازه، گل اول تورینو را وارد دروازه اینتر کند.

لحظتی بعد و روی اشتباه وسینو، تورینو تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما رینکون قدر ارسال خوب آنسالدی را ندانست و موقعیت از دست رفت.

در ادامه بروزوویچ با یک ضربه محکم از پشت محوطه برای زدن گل تساوی تلاش کرد اما ضربه او راهی بیرون شد و نیمه نخست با برتری 0-1 تورینو به پایان رسید.

اولین فرصت نیمه دوم برای تورینوی میزبان ایجاد شد اما سمیر هندانوویچ عکس العمل زیبایی روی ضربه آندره بلوتی نشان داد.

در ادامه جریان بازی بسیار درگیرانه و در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 70 اینتر تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما ضربه پولیتانو با حداقل اختلاف به بیرون رفت.

در ادامه اینتر تیمی بی برنامه بود و نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه تورینو ایجاد کند. در دقیقه 86 و به دلیل اعتراض فراوان، پولیتانو نیز از زمین اخراج شد تا شرایط اینتر برای بازگشت دشوارتر شود. در لحظات پایانی ضربه دی فرای نیز در اختیار سیریگو قرار گرفت و در نهایت اینتر با یک گل مغلوب تورینو شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6eql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی؛ سدریک سوارس به اینتر پیوست