تاریخ انتشار: 1397/09/07 00:35
کد خبر: 119982

آنچلوتی: امیدوارم کواچ بهترین کاری که از دستش برمی آید را انجام بدهد

کارلتو امیدوار است نیکو کواچ بر خلاف او از پس مشکلاتی که در مونیخ با آن روبرو شده است، برآید.
آنچلوتی: امیدوارم کواچ بهترین کاری که از دستش برمی آید را انجام بدهد

در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی میزبان ستاره سرخ بلگراد است. پیروزی در این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی خیال شاگردان آنچلوتی از صعود به مرحله بعدی را راحت کند.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: بسیار ضروری است که این دیدار مهم را خوب آغاز کنیم. بازی مهمی است، اما در مشخص شدن سرنوشت گروه نمی‌تواند به تنهایی تعیین کننده باشد. باید ببریم و در این مورد شکی نیست، اما پیروزی در این بازی به معنی پایان کار نیست؛ با توجه به نتیجه دیدار پاری سن ژرمن-لیورپول، نمی‌توان با قاطعیت در مورد این گروه صحبت کرد.  ستاره سرخ تیم خوبی بوده که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است. در دو بازی خانگی نشان دادند چه تیمی هستند و با شایستگی موفق به شکست لیورپول شدند. انتظار دارم تیمی منظم و متمرکز در دفاع را ببینم که به ضدحملات چشم دوخته است. باید در دفاع و حمله خوب ظاهر شویم تا برنده شویم. نباید فراموش کنیم ستاره سرخ هم شانس صعود دارد.

کارلتو افزود: بازهم می‌گویم نتیجه این دیدار در رقم خوردن سرنوشت گروه نمی‌تواند تعیین کننده باشد و به نظر من همه چیز در هفته آخر مشخص می‌شود. با این حال باید فقط روی این دیدار تمرکز کنیم.

او درباره نتایج ضعیف کواچ در بایرن مونیخ گفت: به نظرم او با همان مشکلاتی که من در بایرن مونیخ تجربه کردم، روبرو شده است. همیشه در این مواقع همه چیز به مربی مربوط می‌شود. امیدوارم کواچ بهترین کاری که از دستش برمی آید را انجام بدهد. برای من آسان نبود، اما امیدوارم برای کواچ آسان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6gwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هاینکس جای خود را به کوواچ داد؛ بایرن سرمربی فصل بعد خود را انتخاب کرد
ادعای بیلد؛