تاریخ انتشار: 1396/11/05 23:12
کد خبر: 162958

پیشنهاد تراکتور به دلیل قراردادم با گسترش فولاد علنی نشد

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: پیشنهاد تراکتور در نیم فصل رقابت‌ها به دلیل قراردادم با گسترش فولاد علنی نشد.
پیشنهاد تراکتور به دلیل قراردادم با گسترش فولاد علنی نشد

سامان نریمان جهان اظهار کرد: در خصوص پیشنهاد تراکتور با مسوولان گسترش فولاد صحبت کردم که گفتند باتوجه به وضعیت تیم در نیم فصل اول نمی‌توانیم تو را به تیم دیگری بدهیم.

این بازیکن گسترش فولاد خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با آقای گلمحمدی و دستیارهایشان انجام شده بود که متاسفانه این انتقال انجام نشد، فرقی هم ندارد هر دو تیم متعلق به آذربایجان هستند.

وی در خصوص وضعیت کنونی تراکتور اظهار کرد: «ارطوئرول سائلام» رزومه بسیار خوبی دارد و می‌تواند به تراکتور کمک کند؛ چرا که در حضور بزرگان فوتبال ترکیه همچون بشیکتاش، فنرباغچه و گالاتاسرای توانسته بورسا اسپور را قهرمان کند که کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: امیدوارم تغییر و تحولات اخیر منجر به بهبود روند نتیجه‌گیری تراکتور شود و همچنین سال بعد این تیم برای قهرمانی بجنگد؛ چرا که سرافرازی تراکتور همان سرافرازی آذربایجان است.

نریمان جهان در خصوص دیدار با نفت تهران نیز گفت: بازی بهتری نسبت به نفت ارائه دادیم که متاسفانه توپ‌هایمان با بی‌دقتی تبدیل به گل نشد.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته، بیان کرد: تیم ما روند رو به رشدی را سپری می‌کند که هفته گذشته هم مقابل صدرنشین لیگ تا دقیقه ۹۵ جلو بودیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7kqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه بالای ستارهای پرسپولیسی برای گرفتن انتقام!