تاریخ انتشار: 1396/11/27 19:36
کد خبر: 159710

گواردیولا: احساس می‌کنم انگلیسی هستم

کنفرانس کوتاه پپ پیش از بازی روز دوشنبه برابر ویگان در جام حذفی.
گواردیولا: احساس می‌کنم انگلیسی هستم

 پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ویگان در جام حذفی انگلیس شرکت کرد.

سیتیزن‌ها پس از پیروزی درخشان در خانه بازل و هموار کردن مسیر صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا، حالا خودشان را برای بازی دوشنبه مقابل ویگان در دور چهارم جام حذفی انگلیس آماده می کنند. به گزارش سایت رسمی منچسترسیتی، پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

    خبر خوب این است که گابریل ژسوس از امروز به تمرینات اضافه می‌شود. نمی دانم گابریل چه زمانی آماده بازی کردن خواهد شد اما امروز اولین جلسه تمرینی او با تیم پس از مصدومیتش خواهد بود.

    بازی با ویگان: البته که نگران این بازی هستم چون بازی ویگان مقابل بورنموث را تماشا کرده‌ام. به نظرم هر فصل در جام حذفی انگلیس چندین شگفتی رخ می‌دهد اما بازیکنان من نباید به این چیزها فکر کنند و به فینال یکشنبه هفته بعد نیز فکر نکنند و به خوبی هر چه تمام‌تر برای بازی دوشنبه که مهم است، آماده شوند. تا آن بازی سه جلسه تمرینی خواهیم داشت و درباره ترکیب تیم هم روز بازی تصمیم خواهیم گرفت.

    وقتی در منچسترسیتی هستم، احساس می‌کنم انگلیسی هستم. حتی بیشتر از همیشه احساس می‌کنم بخشی از این لیگ هستم. عملکرد خیلی خوب نماینده‌های انگلیس در رقابت‌های اروپا، خبر فوق العاده‌ای برای این کشور محسوب می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7npz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: کورس قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است