تاریخ انتشار: 1395/09/30 22:06
برخی از بازیکنان آبی پوش نیاز به روانشناختی دارند
کد خبر: 241610

منصوریان توجه کند؛ استقلال مشکل فنی ندارد، چاره کار جایی دیگر است

استقلال باری دیگری را باخت تا انتقادات از این تیم رنگ و بویی تازه به خود بگیرد.
منصوریان توجه کند؛  استقلال مشکل فنی ندارد، چاره  کار جایی دیگر است

استقلال تهران علی رغم داشتن بازیکنانی بزرگ که حضور هر کدام می تواند برای هر تیمی یک نعمت به شمار برود، پای در رقابت های لیگ شانردهم گذاشت اما بعد از گذشت 14 هفته از مسابقات لیگ برتر و برگزاری جام حذفی و حذف شدن این تیم از گردونه رقابت های حذفی، به این نتیجه می رسیم که یک جای کار در استقلال به غیر از فنی می لنگد.

آبی پوشان پایتخت در ترکیب خود از بازیکنان بزرگی هم چون خسرو حیدری، مهدی رحمتی، امیدابراهیمی، وریا غفوری، کاوه رضایی، بختیار رحمانی، جابر انصاری و... در اختیار دارد که از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند و نمی توان گفت که این بازیکنان از لحاظ فنی با مشکل مواجه هستند چرا که عملکرد آنها در طی سالهای گذشته نشانگر کیفیت فنی این بازیکنان و حتی دیگر بازیکنان استقلال می باشد.

البته در کنار برخی از بازیکنان، حتی خود منصوریان هم از جمله مربیانی می باشد که از لحاظ فنی دارای قابلیت های فراوانی بوده که می تواند تیم آبی پوشان پایتخت را هدایت نماید، اما آیا بازیکنان و حتی کادر فنی استقلال، از لحاظ ذهنی و روانی در آمادگی کامل هستند؟

وقتی چند بازیکن نگران،مضطرب و تکانشی عمل کنند دیگر نمی توان توقع قهرمانی را از یک تیم داشت زیرا فوتبال با تاکتیک و هماهنگی تیمی سر و کار دارد و برای اجرای آن هم نیازمند آمادگی بازیکنان از جنبه های فنی ؛ذهنی و روانی است.

منصوریان باید قبول کند که در تیم استقلال چندین بازیکن به روانشناس ورزش نیاز دارند تا بتوانند خودشان را پیدا کنند و بازی های خلاقانه را به نمایش گذاشته و تاکتیک موثر را اجرا کنند.

ناهماهنگی در خطوط حمله و دفاع معرف کارکرد ضعیف روانشناختی در این بازیکنان است که نوسان در عملکردشان را به راحتی می توان مشاهده کرد.

فرتاک ورزشی سعی می کند در اولین فرصت با یکی از دکترهای روانشناس ورزش گفت و گویی را در این زمینه انجام داده تا به صورت علمی به این موضوع پرداخته و ریشه یابی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j877e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر نوروزی و این همه بازیکن مصدوم استقلال/ لشکر مصدوم استقلال را بشناسیم