تاریخ انتشار: 1395/09/18 18:31
کد خبر: 244282

تساوی نفت و گسترش به ضرر هر دو تیم/ نفت سومی را از دست داد، گسترش میانه جدول را

دو تیم گسترش و نفت با تساوی مقابل هم شانس صعود در جدول لیگ را از دست دادند.
تساوی نفت و گسترش به ضرر هر دو تیم/  نفت سومی را از دست داد، گسترش میانه جدول را

به گزارش فرتاک ورزشی، از رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر دو تیم فوتبال نفت تهران و گسترش فولاد از ساعت 15 در استادیوم تختی مقابل هم قرار گرفتند. در این مسابقه گسترش با ترکیب زیر به میدان آمد:

کوروش ملکی، یوسف سیدی، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمدرضا خلعتبری(۷۵- محمد امین درویشی)، محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده و رضا خالقی فر

نفت هم با میلاد فراهانی، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی، رضا اسدی، ایگور پراهیچ(۵۷- احمد آل نعمه)، فرید محمدی زاده، عباس بوعذار(۷۳- عیسی آل کثیر) و ارسلان مطهری در برابر رقیب خود قرار گرفت. در نیمه اول و در دقیقه 33   ارسال داریوش شجاعیان با پای چپ از جناح راست با ضربه سر محسن حسینی وارد دروازه نفت تهران شد.

نیمه اول با همین نتیجه به سود میهمان خاتمه یافت اما در نیمه دوم و در دقیقه ۷۴ اکبر صادقی توپ را روی دروازه ارسال کرد که در شلوغی محوطه جریمه رضا اسدی با ضربه سر دروازه گسترش فولاد را باز کرد.

با این نتیجه تیم فوتبال گسترش 14 امتیازی شد و همچنان در رده دوازدهم جدول باقی ماند. این در حالی بود که با حفظ برد می توانست به رده هفتم جدول صعود کند. نفت هم 20 امتیازی شد و جایگاه سوم را به ذوب آهن واگذار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8gel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم هایی که در لیگ برتر پابرجاست و بد نیست بدانید

شوک بزرگ به اردوی استقلال
وزیر منصوریان خانه‌نشین شد!