تاریخ انتشار: 1395/09/17 11:12
کد خبر: 244610

پسر مو قرمز شیاطین سرخ یک قدم تا مربیگری حرفه ای

ستاره پیشین منچستریونایتد قصد ورود به عرصه مربیگری را دارد.
 پسر مو قرمز شیاطین سرخ یک قدم تا مربیگری حرفه ای

به گزارش فرتاک ورزشی، پل اسکولز دوره مدرک A مربیگری خودش را در آکادمی بلکبرن آغاز کرده و به سرعت خودش را برای وارد شدن به عرصه مربیگری آماده می‌کند. تا پایان فصل او می‌تواند دوره کامل را برای گرفتن این مدرک بگذراند و برای او و برخی بازیکنان برجسته سابق فوتبال دوره‌هایی کوتاه‌تر از حد معمول گذاشته‌اند.

اسکولز که در حال تکمیل مدارک خود است، می‌تواند به زودی کار رسمی خودش را آغاز کند. وارن جویس مربی ویگان از اسکولز درخواست کرده که به تیم مربیگری آنها بپیوندد و منچستر‌یونایتد هم می‌تواند برای پایه خودش موقعیت خوبی را برای آغاز به کار رسمی اسکولز فراهم کند. این قدم مهمی برای این بازیکن سابق شیاطین سرخ محسوب می‌شود که مثل گری نویل، رایان گیگز و نیکی بات که همدوره‌ای‌هایش بودند تا حالا خودش را از عرصه مربیگری دور نگه داشته بود.

این مرد عموماً ساکت که از ستاره‌های کلاس 92 است، دیگر آماده است تا با جدیت روی نیمکت مربیگری بنشیند. از دیگر افرادی که این دوره مربیگری را می‌گذرانند باید به ترور سینکلر مفسر تلویزیونی فوتبال اشاره کرد و اتحادیه هم تأکید دارد که تا جایی که امکان دارد بازیکنان سابق فوتبال را به شرکت در این دوره‌ها ترغیب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8gge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پادوانی مصدوم شد/ فریاد ابراهیمی بر سر مدافعان استقلال