تاریخ انتشار: 1395/09/29 14:35
کد خبر: 241934

پورعلی‌گنجی: بازی با استقلال برایم جذابیت خاصی دارد

مدافع ایرانی السد قطر گفت: خدا را شکر که آدمی مثل ژاوی هرناندز را سر راه من قرار داده و من سعی می‌کنم نهایت استفاده را از او ببرم.
پورعلی‌گنجی: بازی با استقلال برایم جذابیت خاصی دارد

مرتضی پورعلی‌گنجی  در مورد گلزنی‌هایش در لیگ قطر و روند موفقی که در این لیست سپری می‌کند، گفت: خدا را شکر توانسته‌ایم چند بازی اخیر را ببریم هرچند که طی دو سه بازی که مساوی کردیم آنها را هم می‌توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم که با سهل‌انگاری به تساوی رسید. در این مدت فقط بازی با لخویا دشوار بود با این حال در شرایط خوبی که این روزها داریم سرمربی تیم تاثیرگذار بوده و با تلاش بچه‌ها به صدر جدول رسیدیم و امیدوارم این روند تا قهرمانی السد ادامه پیدا کند.

وی در مورد گلزنی‌هایش گفت: وظیفه من در زمین چیز دیگری است اما سعی می‌کنم اگر بتوانم هنگام حمله و در زمان کرنرها و ضربات ایستگاهی به جلو اضافه شده و خدا را شکر که این حضور با گلزنی‌هایی همراه شده است. البته مهم برد تیم است و نه گلزنی من. با این حال امیدوارم به این روندم ادامه دهم و این قول‌ها را به خانواده و مادرم تقدیم کنم.

پورعلی‌گنجی درباره اینکه تیم ملی ایران یکی از تیم‌های موفق جهان در سال 2016 بود، گفت: کی‌روش در این سال‌ها همواره لیگ را به خوبی رصد کرده و همیشه بازیکنانی به تیم ملی دعوت می‌شوند که می‌توانند به این تیم کمک کنند. ضمن اینکه به موقع از آنها استفاده می‌شود. خوبی تیم کی‌روش این است که در این تیم کسی همیشه فیکس و یا همیشه ذخیره نیست و این یک موضوع مثبت است که همه زحمت بکشند تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنند.

وی افزود: کی‌روش می‌داند از هر بازیکنی چه زمانی استفاده کند. به همین دلیل تا الان شرایط خوبی را رقم زده‌ایم چون به طور واقع یک تیم هستیم و هیچ گاه در این تیم به فرد اکتفا نمی‌شود و همین موضوع موفقیت‌های تیم ملی را موجب شده است. در فاز دفاعی و فاز هجومی همه با هم هستیم و خدا را شکر این افتخاری که به آن اشاره کردید را در سال 2016 میلادی به دست آوردیم.

مدافع تیم ملی گفت: به شخصه مدیون کی‌روش هستم و بارها این موضوع را گفتم. او در تیم ملی به من اعتماد کرد و امیدوارم با عملکردم توانسته باشم نظر سرمربی تیم ملی و هواداران این تیم را جلب کنم. 

وی در مورد همبازی بودن با ژاوی هرناندز در السد قطر گفت: ژاوی یکی از بازیکنانی است که تمام دنیا او را می‌شناسند. اولین روزی که به السد آمدم تمام فکرم این بود که تیم قطری تیم بزرگی است که طی این سال‌ها چه بازیکنان مطرح خارجی مثل رائول و ژاوی و چه بازیکنان بزرگ ایرانی مثل علی دایی در آن بازی کرده‌اند. 

پورعلی‌گنجی افزود: در این مدت از ژاوی خاطرات زیادی دارم و در کنار او به شخصیت فوتبالی و حتی بیرونی‌ام خیلی اضافه شده است. به جز فوتبال سعی می‌کنم در زندگی شخصی‌ام نیز از این بازیکن اسپانیایی چیزهای زیادی را یاد بگیرم و از آنها استفاده کنم. خدا را شکر که چنین آدمی را سر راه من قرار داده و من سعی می‌کنم نهایت استفاده را از او ببرم. 

مدافع السد قطر که تیمش با استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا قرار است 18 بهمن بازی کند، گفت: دو تیم افتخارات زیاد از جمله قهرمانی آسیا را دارند و هر دو تیم برای پیروزی و سربلندی به میدان می‌آیند. با این حال برای من به عنوان یک ایرانی بازی با یک تیم ایرانی جذابیت‌ خاصی دارد. من تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که به تیم مقابلم احترام بگذارم و نهایت تلاشم را بکنم تا بهترین بازی‌ام را انجام دهم و امیدوارم رقابت خوبی شود و مردم هم از آن لذت ببرند. در زمین مسابقه نیز هر کسی که بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد حتما نتیجه آن را خواهد گرفت. 

وی در مورد اینکه آیا به حضور در فوتبال اروپا فکر می‌کند یا خیر؟ گفت: آدمی که امید نداشته باشد هیچ وقت موفق نمی‌شود. البته باید واقع‌گرا بود چون از فوتبال آسیا به جز معدود نفراتی مثل رحمان رضایی بازیکنان کمی در پست دفاع به سطح اول فوتبال اروپا رسیده‌اند اما من سعی می‌کنم باشرایطی که اینجا دارم و با تجربیاتی که از ژاوی کسب می‌کنم به مدارج بالا رسیده و امیدوارم این اتفاق قبل یا بعد از جام جهانی رخ دهد هرچند که جام جهانی خودش بهترین ویترین است تا بازیکنان به اروپا بروند. امیدوارم این اتفاق محقق شود تا همه مردم خوشحال شوند و من نیز برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8ryz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبداللهی:السد سخت‌ترین بازی برای استقلال است