تاریخ انتشار: 1395/06/14 22:20
کد خبر: 263358

سخنی با اسماعیل حلالی؛ هف سمنان گول هفته اول را نخورد

هف سمنان و شهرداری تبریز در دومین هفته از لیگ دو در گروه سوم در سمنان به مصاف هم می روند.
سخنی با اسماعیل حلالی؛ هف سمنان گول هفته اول را نخورد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، از فردا دوشنبه دیدارهای هفته دوم لیگ دو در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود تا تیم ها بعد از بازی های هفته اول، این بار با شناخت بیشتری به مصاف حریفان خود بروند.

در تبریز شهرداری این شهر میزبان هف سمنان است تا در دومین بازی در مقابل دیدگان هواداران خود به میدان برود .

این دیدار در حالی برگزار می شود که هف در اولین مسابقه توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل بانی گستر کیش، سه امتیاز بازی را کسب نمود و در کنار پنج تیم برنده دیگر در نیمه بالایی جدول لیگ دو در گروه سوم قرار بگیرد.

kkAmLiEqmt93

 

در آن سوی میدان نیز شهرداری تبریز در یک بازی یکطرفه و قبول با شکست سه بر صفر در مقابل نیروی زمینی تهران، بدون امتیاز و با بدترین تفاضل گل در انتهای جدول گروه قرار گرفت.

اسماعیل حلالی سرمربی هف بعد از دیدار اول اعلام کرد که تیم هف را از هفته های بعد بهتر خواهید دید و نتایج ما بهتر خواهد شد و در سمنان و غیر سمنان تیم ها را شگفت زده خواهیم کرد.

این گفته حلالی را می شود از دو منظر مورد توجه قرار داد. اول اینکه این خوبی را دارد که به تیمش اعتقاد دارد و توانایی هایی بازیکنانش را می داند و بر همین اساس این توان را دارد که با هف به هر نتیجه ای دست یابد که جای تقدیر است.

اما نکته دیگر این می باشد که این سخنان ممکن است بازیکنان را در باد غرور بخواباند و این تصور را  نزد آنان بوجود بیاورد که حریفی در بین تیم های لیگ دو نخواهند داشت و به راحتی پیروز هر میدانی خواهند بود که در این شرایط باید گفت اگر این اتفاق بیفتد ممکن است این تیم که یکی از باشگاه های دارای برنامه و هدفمند در لیگ دو  می باشد را با مشکل مواجه سازد.

به هر حال حلالی و یارانش در بازی فردا صرف نظر از نتیجه ای که هف در بازی اول گرفته و هم چنین شکست سنگینی که رقیبش در برابر نیروی زمینی متحمل شده است، نباید غفلت کند که در صورت این اتفاق، ممکن است امتیاز لازم را کسب نکرده و در ادامه مسیر برایش سخت تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j95dp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شاهین بوشهر نفس هرمزگان را گرفت/ هف و نیروی زمینی در قامت یک مدعی
اختصاصی/ بررسی گروه سوم لیگ دو؛