تاریخ انتشار: 1398/11/10 22:49
سپاهان اصفهان-فولاد خوزستان؛
کد خبر: 72710

نکونام در نقش جهان مچ قلعه نوعی را خواهد خواباند؟

در حساس ترین بازی از روز اول هفته هجدهم لیگ، سپاهان میزبان فولاد خواهد بود.
نکونام در نقش جهان مچ قلعه نوعی را خواهد خواباند؟

مهم ترین حاشیه این روزهای سپاهان حول محور سرمربی این تیم میگردد. امیر قلعه نویی در حالی اصلی ترین گزینه هدایت تیم ملی است که مدیر عامل باشگاه سپاهان در مصاحبه هایش اعلام کرده که صد درصد مخالف جدایی قلعه نویی از جمع طلایی پوشان است. البته گفته می‌شود قرار است هفته آینده جلسه ای بین مدیرعامل سپاهان و سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شود تا دو طرف درباره حضور امیر در تیم ملی با یکدیگر صحبت کنند.

سپاهان که در این فصل شروع فوق العاده ای داشت و چندین هفته صدر نشین لیگ بود، رفته رفته جایگاهش را از دست داد و با تساوی هفته گذشته مقابل ماشین سازی، فاصله اش با پرسپولیسِ صدر نشین به 5 امتیاز رسید و باید دید این تیم در ادامه رقابتها می‌تواند دوباره خود را به صدر جدول برساند یا باز هم در کورس قهرمانی مغلوب سرخپوشان تهرانی می‌شود. 

شاگردان نکونام لیگ را خوب شروع نکردند و در 3 بازی ابتدایی، تنها 2 امتیاز کسب کردند؛ اما رفته رفته اوج گرفتند و حتی در برهه ای در جمع بالانشینان هم قرار گرفتند. روند سینوسی فولاد باز هم ادامه پیدا کرد و اکنون آنها باز هم به میانه های جدول بازگشته اند. نکونام امیدوار است با اضافه شدن بازیکنانی مثل پاتوسی، فرشاد احمدزاده و زبیر نیک نفس به تیم، بتواند فولاد را در جنگ سهمیه نگه دارد. 

آیاندا پاتوسی به واسطه درخشش در استقلال، در لیگ ایران شناخته شد و با عملکرد نه چندان موفق در بنی یاس امارات، دوباره راهی ایران شد و این‌بار تیم فولاد را برای بازی انتخاب کرد. با توجه به لغو بازی هفته گذشته فولاد مقابل استقلال، از پاتوسی در بازی مقابل سپاهان رونمایی خواهد شد. 

محمد آبشک نمی‌تواند فولاد را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کنند. 

بازی دو تیم در هفته سوم لیگ، با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

سپاهان در مقابل ماشین سازی بدون گل متوقف شد. بازی فولاد مقابل استقلال هم لغو شد. 

سپاهان با 32 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. فولاد هم با یک بازی کمتر و با 24 امتیاز،  هشتم است. 

جمعه 11 بهمن 98

سپاهان اصفهانفولاد خوزستان ساعت 17:00

داور: موعود بنیادی‌فرد

کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و بابک داوری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdpdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دوستانه دو تیم فولاد و سپاهان