تاریخ انتشار: 1395/11/10 15:51
کد خبر: 232758

کفاشیان آب پاکی را روی دست استقلالی ها ریخت

کفاشیان گفت: متأسفانه در پرونده استقلال رأی صادر شده است و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. وقتی رأیی صادر می‌شود، حتی اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد.
کفاشیان آب پاکی را روی دست استقلالی ها ریخت

علی کفاشیان در مورد درخواست باشگاه استقلال برای حل محرومیت این باشگاه از فعالیت در نقل‌وانتقالات اظهار داشت: به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال، وظیفه خود می‌دانم که اگر کاری از دستم برمی‌آید در این باره انجام دهم. به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برطرف کردن مشکل باشگاه استقلال هستیم. استقلال یکی از باشگاه‌های مهم ماست و وظیفه همه ارکان فوتبال ایران است برای حل این پرونده تلاش کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به رابطه خوبی که با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دارد، چقدر به حل این مشکل امیدوار است، گفت: در این مورد قولی نمی‌توانم بدهم اما از 3، 4 روز پیش که افتخاری (مدیرعامل باشگاه استقلال) موضوع را با من در میان گذاشت، به دنبال راه حل هستم. نمی‌شود تا قبل از اینکه اقدامی صورت نگرفته، در این مورد با قاطعیت اظهارنظر کرد. متأسفانه در این پرونده رأی صادر شده است و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. وقتی رأیی صادر می‌شود، حتی اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد تغییراتی که مهدی تاج در فدراسیون اعمال کرده، تصریح کرد: این حق طبیعی یک مدیر است که با حضور در مجموعه خود، تغییراتی را به وجود بیاورد. من هم برای همین کنار رفتم تا دوستان جدیدی بیایند و تحول ایجاد کنند. همانطور که بعد از رفتنم از فدراسیون، پست جدید گرفتم، دوستان دیگری هم که از پست خود کنار رفته‌اند در جای دیگر مشغول به کار می‌شوند.

کفاشیان درباره قانون منع فعالیت افراد بازنشسته در فدراسیون‌ها گفت: من 14 سال است که بازنشسته هستم اما در ورزش مقرراتی وجود دارد که بر اساس آن مشغول به کار هستم و مشکلی ندارم.

وی در واکنش به مشکلات داوری، در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع همیشه وجود داشته و بهتر است رئیس فدراسیون در مورد آن اظهار نظر کند. من کاره‌ای نیستم و جوابی ندارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgbep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کفاشیان: کار برای استقلال سخت شده است