تاریخ انتشار: 1395/11/15 01:59
سرمربی شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛
کد خبر: 231710

قاسم سیانکی: در بازیهای گذشته بدشانسی آوردیم/ دیدار با شاگردان سابق جذاب خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بدشانسی را علت عدم نتیجه گیری در بازیهای گذشته قلمداد کرد.
قاسم سیانکی: در بازیهای گذشته بدشانسی آوردیم/ دیدار با شاگردان سابق جذاب خواهد بود

به گزارش فرتاک ورزشی، قاسم سیانکی سرمربی خوش نام فوتبال کشور درخصوص بازی هفته گذشته شهرداری بندرعباس در لیگ دو گفت: در بازی هفته گذشته ما در اکثر زمان های بازی تیم برتر میدان بودیم اما بدشانسی آوردیم و روی چند اشتباه فردی توسط بازیکنانمان، گل خوردیم و در نهایت درحالی که واقعا نسبت به حریف برتر بودیم، شکست خوردیم.

وی ادامه داد: این اشتباهات گرچه عمدی نیست، اما سبب شده تا ما امتیاز های فراوانی را از دست بدهیم و درحالی که کارمان را در زمین بخوبی انجام می دهیم، اما یک اشتباه ساده، سبب از دست رفتن کل زحمات تیم می شود که این خطرناک است.

وی درخصوص کم گل زدن تیمش نیز گفت: سطح بازی ها به حدی رسیده است که دیگر نمی شود به تیمی سه یا چهار گل زد زیرا اکثر تیم ها سازمان یافته بازی می کنند و به دنبال حداقل امتیاز هستند تا در لیگ بمانند. فشار کار بسیار زیاد است و همین امر سبب شده تا گل های رد و بدل شده در بازیها کم شود. از مهاجمانم راضی هستم و آنها تلاششان را می کنند، اما دفاع اتوبوسی برخی تیم ها سبب اذیت تیم ما می شود.

سیانکی درخصوص حمایت مسئولین بندرعباسی از تیم نیز گفت: تابدین جای کار حمایت خوبی را از آنها شاهد بودیم و واقعا به فکر تیم هستند و از شهرداری و شورای شهر بندرعباس تا مسئولین دیگر، همه و همه دست در دست هم داده اند تا ان شاء الله تیم به لیگ یک برود.

وی درخصوص بازی بعدی تیمش گفت: ما در بازی بعدی با شهرداری کاشان بازی داریم و این بازی حکم یک فینال تمام عیار را برای ما دارد و اگر سه امتیاز این مسابقه را نگیریم، کار بسیار برای ما سخت می شود زیرا سایر رقبا منتظر لغزش ما هستند و اگر ما غافل شویم، علنا صعود به مرحله بعدی را از دست خواهیم داد. باتمام توان به این بازی خواهیم رفت و امیدوارم تیمی پیروز شود که مستحق آن است.

سیانکی در پایان برای شاگردان سابقش آرزوی موفقیت کرد و گفت: بازیکنان سابقم را در شهرداری کاشان بسیار دوست دارم و خیلی دوست دارم مجدد آنها را زیارت کنم. هر دو تیم قابلیت صعود به مرحله ی بعدی را دارند و امیدوارم این دو تیم، دست در دست هم به مرحله ی بعدی رقابت های لیگ دو صعود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgkpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال امتیاز شهرداری فومن به شرکت مولدینگ/ تیم در فومن می ماند