تاریخ انتشار: 1395/11/27 23:18
کد خبر: 228882

بازهم دخالت رحمتی در ترکیب استقلال

رحمتی، اسماعیلی را به منصوریان توصیه کرد.
بازهم دخالت رحمتی در ترکیب استقلال

فرشید اسماعیلی موثرترین بازیکن آبی‌ها در دربی یکشنبه بود. فرشید پاس‌ گل اول استقلالی‌ها را داد تا گل دقیقه پنج سرخ‌ها پاسخ داده شود و در حالی که هنوز پرسپولیسی‌ها در شوک این اتفاق بودند، اسماعیلی با یک ضربه استادانه گل دوم استقلال را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد تا سرخ‌ها دچار چالش عجیبی شوند و دربی هشتاد و چهارم را تحویل آبی‌ها دهند.

اسماعیلی در دربی رازها و مسایل خاص خودش را دارد. موثرترین بازیکن دربی با سفارش و حمایت مهدی رحمتی فیکس شد و توانست حضور در این بازی خاص را تجربه کند.مهدی رحمتی اعتماد خاصی به فرشید اسماعیلی داشت و به همین دلیل بارها از او حمایت کرد تا در دربی حضور داشته باشد. رحمتی معتقد بود که اسماعیلی به درد استقلال و دربی می‌خورد و به همین دلیل پشت اسماعیلی ایستاد.

هر چند که کادرفنی در مورد حضور فرشید در میدان تصمیم نهایی را گرفته ولی سرانجام پیش‌بینی و رفتار رحمتی این بود که فرشید موثرترین بازیکن میدان شد و کاپیتان‌ آبی‌ها را روسفید کرد

اتفاق‌های حاشیه‌ای مربوط به دربی آنقدر در طول این یکی، دو روز مورد توجه قرار گرفت که تا امروز کسی به راز بزرگ موثرترین بازیکن دربی نپرداخته بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgn6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته جالب در مورد بهترین بازیکن دربی

گلر استقلال دوباره تغییر میکند؟