تاریخ انتشار: 1395/12/15 17:42
کد خبر: 225058

هشدار ستاره پاری سن ژرمن به بارسلونا

بلیز ماتوئیدی، هافبک ملی پوش و ارزشمند باشگاه پاری سن ژرمن به بارسلونا هشدار داد که برای بازی برگشت در نوکمپ کاملا آماده هستند.
هشدار ستاره پاری سن ژرمن به بارسلونا

سه هفته پیش، پی اس جی در خانه خود موفق شد با نتیجه عجیب 4-0 بر بارسا غلبه کرده و این تیم را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دهد. بارسا نسبت به آن روز تفاوت های عمده ای کرده و با زدن 11 گل در دو بازی قبلی خود(6 گل به خیخون و 5 گل به سلتا) نشان داده که برای جبران نتیجه بازی رفت تا چه اندازه آماده است.

در عوض پاری سن ژرمن شب گذشته در خانه خود به زحمت توانست با پنالتی دقیقه 80 کاوانی بر نانسی غلبه کند.

ماتوئیدی، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« برای مصاف با بارسلونا کاملا آماده ایم. برخی مواقع بازی با تیم های کوچک مثل یک تله است. آنها عقب می نشینند و منتظر غفلت شما می مانند تا ضربه خود را بزنند. برابر نانسی این مساله را به خوبی دیدیم؛ ولی بازی با بارسلونا کاملا متفاوت خواهد بود.»

ماتوئیدی در مورد احتمال ترس بازیکنان پی اس جی از بازی در نوکمپ گفت:« به هیچ عنوان. به خودمان اطمینان کامل داریم. حداکثر احترام را برای بارسا قائلیم و می دانیم که اگر به بارسا اجازه داده شود، می تواند دست به کارهای بزرگی بزند ولی ما هم ثابت کرده ایم که کارهای بزرگی از دستمان بر می آید و در بازی رفت برابر بارسا همه دیدند که چه کاری انجام دادیم.»

ستاره پی اس جی ادامه داد:« دقایق اول بازی خیلی مهم هستندغ چون بارسا سعی دارد خیلی زود به گل برسد. آنها ما را تحت پرس شدیدی قرار خواهند داد؛ ولی ما هم به خوبی می دانیم که چگونه از فضاهای خالی استفاده کنیم. رمز موفقیت در نوکمپ، ذهنیت بالا و داشتن اتحاد است.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgp8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول امیدوارکننده انریکه به هواداران بارسلونا

مس خواهشا در بارسا بمان!
درخواست بازیکنان فعلی و پیشین آبی اناری ها؛