تاریخ انتشار: 1395/11/24 16:28
کد خبر: 229710

رضایی: به خاطر دخترم تراکتور را ترک کردم

مربی سابق تراکتورسازی گفت: نحوه آماده سازی بازیکنان قبل از مسابقه و شرایط آنها اهمیت فراوانی در آمادگی در میدان دارد. اما تمام این ها به خود بازیکنان و میزان تمرکز آنها بستگی دارد.
رضایی: به خاطر دخترم تراکتور را ترک کردم

رحمان رضایی درباره بیرون آمدن از کادر فنی تراکتورسازی اظهار داشت: به خاطر شرایط خانوادگی ام از تراکتور استعفا دادم. خانواده ام یک سال است از من دور هستند و به خاطر شرایط دخترم از این تیم بیرون آمدم

وی درباره دربی افزود: کمال کامیابی نیا در بازی با تیم ما محروم شد و او امروز تنها غایب تیم است. محرمی هم در ترکیب امروز بازیکن جوانی است و جا افتادن در تیمی جوان و همسطح برای نفرات جوان خیلی آسان است.

مربی سابق تراکتورسازی درباره نحوه آماده سازی خود برای دربی بیان داشت: نحوه آماده سازی بازیکنان قبل از مسابقه و شرایط آنها اهمیت فراوانی در آمادگی در میدان دارد. اما تمام این ها به خود بازیکنان و میزان تمرکز آنها بستگی دارد. خود من تمرکزم در ایتالیا به بازی مهاجمان روبه رویم بود. نفراتی چون  دل پیرو، شوچنکو و کرسپو. هر بازیکنی مدل خاص خود را دارد. این که با کدام پا دریبل می زند یا شوت می زند در روند بازی مدافع تاثیر دارد. 

رضایی درباره مربیان دو تیم در دربی اظهار داشت:سلیقه برانکو نسبت به بازیکن و نوع بازی نسبت به دوران مربیگری در تیم ملی تغییر کرده است. در آن زمان بازیکنان فیزیکی و جنگنده را ترجیح می داد و نفراتی که در درگیری ها بسیار خوب بودند. در حال حاضر نوع بازی تیم برانکو بازی انتقالی است و این نشان می دهد نوع نگاهش تغییر کرده است. اما منصوریان در نفت تیمی داشت که خوب دفاع می کرد و با ضدحمله به رقیب ضربه می زند. اما الان استقلال دیگر تیم نفت نیست و باید حمله کند و گل بزند. منصوریان دیگر در نیم فصل دوم فهمیده که چگونه از نفرات خود استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgz9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطره‌های تلخ و شیرین شاهرودی از دربی