تاریخ انتشار: 1397/07/13 23:20
نیکو کواچ:
کد خبر: 127482

حواشی اخیر از طرف افرادی مطرح شده که در باشگاه نیستند/ جو رختکن ما مثبت است

نیکو کواچ پیش از بازی هفته پیش‌روی تیمش در بوندس‌لیگا درباره حواشی اخیر رحتکن بایرن‌مونیخ توضیح داد.
حواشی اخیر از طرف افرادی مطرح شده که در باشگاه نیستند/ جو رختکن ما مثبت است

نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیامونشن‌گلادباخ در هفته ششم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان از بازیکنان خود خواست حواشی اخیر را با کسب پیروزی فراموش کنند.

 او در این باره گفت: سیستم چرخشی  را در چند بازی ابتدای فصل انجام دادیم و موفق عمل کردیم. باید به بازیکنان آماده و تازه نفس میدان داد. ما 3  بازیکن مصدوم داریم و تقریبا هر 3 روز یک بار بازی خواهیم کرد. می‌دانم اخبار مربوط به حواشی اخیر رختکن  از کجا نشات گرفته است. چنین خبرهایی از افرادی نقل می‌شوند که در باشگاه حضور ندارند. جو رختکن تیم مثبت است. بازیکنانی که بازی نمی‌کنند، از شرایط  ناراضی هستند. تا وقتی برنده نشویم، خوشحال نیستیم.

کواچ در ادامه اظهار داشت:  اخبار برخی مجلات  برایم جالب است چون چندین هفته قبل همین نشریات ما را مورد ستایش قرار داده بودند و پیش بینی کردند فصل را بدون شکست به اتمام می‌رسانیم. شایعات  را جدی نمی‌گیرم چون هیچ بازیکنی نگفته برنامه مشخصی برای بازی‌ها نداریم.دیروز در خبری نوشته شده بود زمانی که ما به تمرین کردن اختصاص می‌دهیم، بسیار کم است!  وقتی هفته‌ای 3 بار تمرین می‌کنیم، واضح است که  جلساتی کوتاه وجود خواهد داشت و در  صرفا روی برخی فاکتورهای خاص تمرکز می‌کنیم. اکنون نمی‌خواهیم درباره بحران صحبت کنیم. شرایط چندان خوب پیش نرفته و این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjdwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکو کواچ: بازی با شالکه فرصتی برای قدرت‌نمایی بیش‌تر بایرن است

هدف های بزرگ سرخ پوشان از زبان سرمربی این تیم
کواچ: توقع صعود به عنوان تیم اول گروه را داریم