تاریخ انتشار: 1395/06/29 15:49
کد خبر: 260558

منصوریان:شماره 10شهباززاده را به هیچکس ندادم!

منصوریان: بازگشت شهباززاده شایعه است و دو هفته پیش برای استراحت آمده بود که گفتند او در حال بازگشت به استقلال است. من هم شماره 10 را به کسی نداده ام و وقتی هم شماره اش را نداده ام، یعنی اینکه به او پیغام داده‌ام هر وقت بیاید قدمش روی چشم
منصوریان:شماره 10شهباززاده را به هیچکس ندادم!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سرمربی تیم استقلال می گوید: صابون استقلال هنوز به تن گزارشگر تلویزیون نخورده و نمی داند چگونه در مورد این دو تیم صحبت کند.

 

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: با یکی از بهترین تیم های لیگ بازی داریم که در دو سال گذشته عملکرد خوبی داشته و دوست خوبم گل محمدی است که باهم در یک مسیر آمده ایم و 45 ساله  شده ایم. سعی می کنیم به یاری خداوند سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی پاسخ به این سوال که رویارویی فردا آبی‌ها با نماینده اصفهانی مانند فینال جام حذفی فصل گذشته است،‌تاکید کرد: من در فینال جام حذفی نبودم ، اما به فاصله کمی دیدار ذوب آهن برگزار می‌شود. بعد از دربی 83 مجبور بودیم به بازیکن 11 نفر اصلی استراحت بدهیم و بازی سخت و محکمی در پیش داریم.

سرمربی تیم استقلال در مورد تعطیلی پیش رو لیگ گفت: باید نگاه ملی داشته باشیم و تلاش کنیم تیم ملی به جام جهانی برود. روال هفتگی خودمان را داریم و سه روز تمرینات ما تعطیل است و برای ما که می خواهیم تغییر تاکتیکی داشته باشد می تواند مفید باشد. در این 21 روز تعطیلی تمرین می کنیم و یکی دو بازی دوستانه هم خواهیم داشت و امیدوارم از تعطیلی لیگ نه باشگاه ها و نه تیم ملی ضرر نکنند.

منصوریان در مورد تساوی های زیاد استقلال در بازی های آسان، گفت: برای ما و پرسپولیس بازی آسانی وجود ندارد. تیم های مقابل ما 4 بار فرصت دیده شدن در تلویزیون را دارند و نوع بازی انتحاری را در حریفان این دو تیم می بینید. در مورد مساوی ها باید بگویم دیدار با صنعت نفت و ماشین سازی 5 امتیاز شیرین را از دست دادیم، زیرا کارمان در دور برگشت سخت می کند و مهم ترین مساله این است که بازیکنان ما آماده شرایط تغییر جریان در استقلال باشند.

وی در مورد اینکه ترکیب دفاعی اش را شناخته یا نه، گفت: خط دفاع ما این است که بعد از گلزنی باید پیروز شویم و با یک گل هم باید پیروز شویم و خط دفاع ما باید روی نقطه صفر باشد. تعداد گل زده بیشتر و گل خورده کمتر داشته باشیم و تلاش می کنیم به نقطه ارمانی برسیم. پادوانی هم آماده است. در 21 روز تعطیلی ما سیستم دوم تیم را آزمایش می کنیم و تیم بعد از این تعطیلات با روش دیگری بازی خواهد کرد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه می توانید مثل پرسپولیس فصل گذشته موفق شوید گفت: بازی با پرسپولیس نقطه عطفی برای ما بود و بازیکن جدید زیادی در دو تیم داشتیم و دوست داشتم بازیکنانمان از این چالش به موفقیت بیرون بیایند. این بازی یک درس برای ما داشت که سنگین‌ترین بازی ما در لیگ از نظر حاشیه ای دیدار با پرسپولیس بود و فشار از روی تیم ما برداشته شد. بعد از این مسابقه از هواداران استقلال و صبوری شان ممنون هستم و در مورد پیشکسوتان هم که انتقاد می کنند نظر خاصی ندارم.

وی در مورد خالی بودن جایگاه استقلالی ها در دربی گفت: بعد از بازی با پرسپولیس برایم عجیب بود. جایی از ورزشگاه خالی بود که محل قلب تماشاگران ما هستند و در صفحات مجازی گفتند که بخشی از تماشاگران ما بیرون از ورزشگاه ماندند. کنج ورزشگاه استقلال یعنی جایگاه های 20تا 23 قلب هواداران استقلال است و از آنجا هواداران ما پر می شود ولی هواداران ما پشت در ماندند بعید می دانم هواداران ما بلیت بخرند اما پای تلویزیون بنشینند. عادل فردوسی پور در برنامه 90 به این مساله می پردازد اگر این مساله یک رکب فوتبالی باشد خیلی زشت است.

وی گفت: همه ما باهم به میکسدزون می رویم یا نمی رویم زیرا اسپانسر ما و پرسپولیس مشترک است. پر شدن ورزشگاه به منابع مالی هر دو باشگاه در آسیا و لیگ برتر کمک می کند اما این خالی بودن نقطه تاریکی است و من پاسخی برای آن ندارم.

وی در مورد اینکه تماشاگران فردا به ورزشگاه می آیند گفت: فردا تماشاگر زیادی به ورزشگاه خواهد آمد زیرا عید است و می خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال گفت: یکی از روزنامه های ورزشی صبح روز دربی تیتری زده بود که الان یادم رفته است. محمدانصاری بازیکن ما در تیم امید ایران و استقلال بوده ولی اگر بلادرنگ سه بازیکن با اخلاق بگویم باید محمد انصاری و ابراهیم صادقی را بیان کنم. او به من پیامک زد و می دانستم که این تیتر دروغ است و نیازی به این پیامک نداریم. بازیکنان جوان ما باید زندگی انصاری، ابراهیم صادقی و خسرو حیدری را زیر نظر بگیرند.

وی در مورد شرایط دربی 83 نیر تاکید کرد: آخرین بازی و سنگین ترین بازی لیگ برای ما دیدار با پرسپولیس بود. می دانستم اولین دربی مجید حسینی بود و در نشست خبری هم گفتم که اشتباه های حسینی و اسماعیلی مال من است و کارهای مثبت شان متعلق به استقلال است. وقتی در لحظات بازی صدایش می کردم این است که او در تقسیم انرژی مشکل دارد و باید این مساله را یادش بدهیم. در بازی سیدمجید حسینی رگه های از کنترل بازی را می بینم هرچند باید این دو جوان را مراقبت کنیم تا حاشیه ها وارد زندگی شان نشوند و مثل برخی ستاره ها زندگی شان نابود نشود.

منصوریان درمورد خط حمله گفت: خط حمله خوبی جذب کردیم ولی آنها تجربه بازی در استقلال را نداشته اند و اگر بازهم به عقب برگردیم بازهم انتخابم کاوه رضایی و علی قربانی خواهد بود و آرش افشین هم مدتی به خاطر مصدومیت دور بوده است. بازیکنانی که با من کار کرده اند را جذب می کنم. افشین و کاوه رضایی و قربانی با من کار کرده اند و این افراد نیاز به آشنایی با خط حمله استقلال دارند و امیدوارم که فشار از روی مهاجمان و بازیکنان ما برداشته شود.

سرمربی استقلال در مورد شایعه بازگشت شهباززاده به استقلال عنوان کرد: این مساله در حد شایعه است و دو هفته پیش برای استراحت آمده بو د و شماره 10 را به کسی نداده ام و وقتی هم شماره اش را نداده ام، یعنی اینکه به او پیغام داده‌ام هر وقت بیاید قدمش روی چشم.

وی در مورد کادرفنی‌اش نیز گفت: نه کسی به کادرفنی ما اضافه می شود نه مربی خارجی، لطفا با این ادبیات به کادرفنی ما توهین نکنید. اشکان نامداری در فلسفه مربیگری استقلال خیلی موفق است. در حوزه مربیگری استقلال ما مربیان زیادی به لیگ اضافه می کنیم اما بعد از رشیدی و ترابپور، غلامپور و بوستانی استپ کردیم برای همین اشکان نامداری مربی تیم امید را به کادر اضافه کرده ایم سه روز در هفته تا با دانش بابازاده آشنا شود.

منصوریان در مورد برنامه خارج از گود و علی رضوانی گفت: صابون استقلال و پرسپولیس به تنت نخورده و برای همین بی محابا حرف می زنی و زشت است که در رسانه ملی در مورد املت صحبت می کنی. به یک عضو استقلال چه هوادار چه لیدر توهین شود به من توهین می شود و به یک عضو پرسپولیس چه هوادار چه لیدر توهین شود به سیستم این باشگاه برمی خورد. برادر من هم پرسپولیسی است اما به او توهین نمی کنم و می دانم چگونه با او صحبت کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkb6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها شرط برای بازگشت ستاره به استقلال

استقلال و بازگشت شهباززاده !
تکرار یک تجربه پرسپولیسی؛