تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:25
کد خبر: 250510

حقیقی: جواب اعتماد مهاجری را می‌دهم

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: قرارداد من با پدیده مشروط نیست و آمده‌ام تا توانایی‌های خودم را به بهترین شکل به اثبات برسانم.
حقیقی: جواب اعتماد مهاجری را می‌دهم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا حقیقی در مورد پیوستنش به تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: بعد از مصدومیت طولانی مدتی که در بازگشت از تایلند داشتم و از مدت تعیین شده هم بیشتر طول کشید چند پیشنهاد از لیگ یک داشتم اما نمی‌خواستم به جز لیگ برتر فکر کنم.

وی افزود: در مورد پدیده هم باید بگویم بحث آن از ماه رمضان و قبل از شروع لیگ آغاز شد. با رضا مهاجری صحبت کردم و گفت صددرصد تو را می‌خواهم اما با توجه به شکایتی که بابت ندادن پولت از پدیده کرده بودی بهتر است اوضاع را خودت درست کنی آن موقع اولین نفری هستم که خواستار جذب تو می‌شوم. یک مقدار این موضوع زمان برد اما خوشحالم که در خدمت تیم پدیده هستم و 20 روزی است که قرارداد خودم را با آنها امضا کرده‌ام.

هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد او با پدیده مشروط است و آیا بازهم می‌تواند به روند خوب گذشته‌اش در این تیم برگردد، گفت: همیشه در مورد من حرف زیاد بوده و در مقطعی هم که در تایلند بودم مدام گفتند من از این تیم اخراج شده‌ام. اسناد و مدارک آن موجود است که همه این حرف‌ها کذب بوده و هیچ پایه‌ای نداشته است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید از خودم مطمئن بودم که دوباره کار را با قدرت استارت زدم و اگر یک درصد می‌دانستم دیگر نمی‌توانم همان بازیکن سابق شوم کار را رها می‌کردم و به قولی کفش‌هایم را آوایز می‌کردم. من یک تشکر ویژه باید از شخص مهاجری و مدیریت باشگاه پدیده داشتم باشم که به من دوباره اعتماد کردند و شک نکنید همه تلاش خودم را به کار خواهم بست تا جواب این اعتماد را به بهترین شکل بدهم.

حقیقی درباره وضعیت پدیده و اینکه آیا این تیم می‌تواند روند خوب گذشته‌اش را دوباره پیدا کند، گفت: پدیده فوتبال را زیبا و با کیفیت ارائه می‌دهد اما متاسفانه عدم نتیجه‌گیری‌ها باعث شده تا تیم برعکس بازی خوبی که انجام می‌دهد نتایج لازم را کسب نکند.

وی ادامه داد: به نظرم با توجه به بدشانسی‌هایی که بوده یک استرس کاذب در تیم به وجود آمده که مانع بالا رفتن روحیه و خودباوری برای بردن شده است. بازی این تیم مقابل صبا را دیدم و امیدوارم این بردها همچنان تداوم داشته باشد چون پتانسیل بالانشینی در جدول را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkeqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرتضی اسدی: باخت به تراکتور تنها یک اتفاق بود / در جام حذفی باید هوشیار باشیم