تاریخ انتشار: 1395/06/23 20:30
کد خبر: 261634

دربی 83؛ رحمتی نگران تر همه

دربی 83 کمتر از 72 ساعت دیگر با سوت فغانی در ورزشگاه آزادی بصدا در خواهد آمد تا یکی دیگر از بازی های سرخابی با تمام هیجاناتش به پایان برسد.
دربی 83؛ رحمتی نگران تر همه

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در حالی به دربی 83 نزدیک می شویم که اردوی سرخابی ها تفاوت های فاحشی با هم دارد. استقلالی ها به دلیل شرایط خاصی که دارند در  بیم و امید بسر می برند و در اردوی پرسپولیس انگیزه و میل به تداوم صدرنشینی که سالهاست چشم انتظارش بودند.

 

در طی چند سال گذشته به استثناء زمان هایی که مهدی رحمتی در استقلال حضور نداشته، قبل از برگزاری دربی های پایتخت، آن چه که قوت قلب استقلالی ها بود حضور سنگربانی مطمئن به نام رحمتی بود که به اتکا این نقطه قوت، راحت تر می توانستند تفکرات تهاجمی را به اجرا بگذارند و نگران ضدحملات نباشند.

 

اما دربی 83 برای استقلال متفاوت تر از همیشه است، نه استقلال آن صلابت لازم را دارد و نه رحمتی آن آمادگی کامل را که حداقل پشتوانه ای باشد برای دیگر بازیکنان استقلال تا بتوانند با حیال راحت محوطه جریمه را به او بسپارند.

 

مهدی خوب می داند که این بازی می تواند آغاز دوباره ای باشد برای اثبات حقانیتش، برای همین نگران است و البته  روی دیگر سکه ای هم برای سنگربان استقلال وجود دارد و به این دلخوش است که بتواند با عملکرد مثبت در دربی 83، استقلال را از گردابی که دچار آن شده است رهایی بخشیده و هم اینکه بتواند دوباره خود را احیاء کند.

نویسنده: نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkodl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اولین غایب بزرگ دربی!