تاریخ انتشار: 1395/07/14 16:10
کد خبر: 257534

قهرمان اروپا روبروی قهرمان آسیا/ استقلال - بارسلونا؛ برای ادای دین به پدر استقلال

منصور پورحیدری پدر معنوی استقلال این روزها در بستر بیماری است و حال خوبی ندارد.
قهرمان اروپا روبروی قهرمان آسیا/ استقلال - بارسلونا؛ برای ادای دین به پدر استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،«پاییز یهو می‌آید... تو یه روز...» این قاعده پاییز است، امسال هم پاییز خیلی زود آمد. وقتی خبر بستری شدن منصور پورحیدری کانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرام و خروجی خبرگزاری ها یک به یک در می نوردید، پاییز آمده بود. بعد از چند روز دلهره برای آبی ها حالا خبر خوشی آمده و اخبار خوش تری هم برای آنها در راه است. اینکه پدر استقلال حالا شب ها روی تخت خودش می خوابد نه تخت بیمارستان ایرانمهر می تواند خبر خوشی برای آبی ها باشد. حالا قرار است به همت پیشکسوتان استقلال در روزهای آینده سورپرایزهای زیادی برای منصورخان، مردی که خیلی فرصت ها را به عشق نیمکت استقلال ترک کرد، در راه باشد.

استقلال منهای پورحیدری بخش مهمی از ویترین افتخاراتش را از دست می دهد و شاید با یک باشگاه عادی تفاوتی نداشته باشد. پورحیدری استقلال را به آخرین عنوان آسیایی اش رساند و آخرین ستاره روی پیراهن استقلال با مربیگری او کسب شد. حالا کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال می خواهد برای تجلیل از پورحیدری، کارهای زیادی انجام دهد. اولین اش جمع کردن شاگردان منصورخان کنارهم است.همان هایی که آخرین بار استقلال را قهرمان آسیا کردند. 
استقلالی ها تصمیم دارند از تیم پیشکسوتان بارسلونا دعوت به عمل بیاورند تا این تیم نیم فصل مقابل تیم پیشکسوتان استقلال قرار بگیرد. همچنین قرار است این تیم یک بازی مقابل پرسپولیس با هدایت پروین برگزار کند که هدایت تیم استقلال برعهده منصورخان باشد.


 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkvez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتح‌الله‌زاده: بزرگترین تکیه امام حسین (ع) به‌نام استقلالی‌ها شد